• Rikeriksson

Morgongåva från min sambo till mig

Jag älskar min sambo Maria Jag är den lyckligaste man i hela världen Hon är otroligt vacker och smart tjej Jag vet vad hon vill ha för present från mig på bröllopsdagen och hon vet vad jag vill ha för present från henne och det är problemet... Jag vill ha ett morgongåva album med vackra bilder på henne. Men hon vägrar... Är det något fel om jag önskar en sådan present?

• Svar på tråden Morgongåva från min sambo till mig
  • ängeln24

Beror väl på vad du menar med vackra bilder på henne...
    Jag vet om folk som tagit kort i underkläder till sina män men alla kanske inte känner sig bekväma i den situationen...

• Malla och Mojje

Nej fel är det väl inte men jag kan tänka mig att det finns sådana som tycker det är obekvämt. Jag har hört från sådana som gjort sådana album att det inte alls var så farligt, speciellt om de gått till en kvinnlig fotograf. Dessutom behöver ju sådana bilder inte var så extremt avklädda heller. Hon kanske ska försöka be någon om tips som har gjort det så kanske det hela blir något avdramatiserat.

• KatjaB

om hon verkligen inte känner sig bekväm med det kanske du ska önska dig något annat i morgongåva.. Ni kan ju också boka en fotograf som tar parfoton på er, och mer er själva också.. då kanske det inte känns lika jobbigt för henne

Svar på tråden Morgongåva från min sambo till mig