• Sofajl

    Behöver tips på hur jag ska fråga.

    Jag har bestämnt mig för att fråga min sambo om han vill förlova sig med mig. Det är inte så att vi inte disskuterat de innan men han har aldrig velat. osäker på varför efetrsom han inte vill prata om detta så jag tar saken i egna hönder. men jag har lite torka på hur jag ska göra. Skull behöva lite hjälp och inspiration på hur jag kan gå till väga. såg att mpnga av re gjort stora reso och så men ja kommer få göra litet och enkelt för vi har inte så mycke pengar att röra oss med.
    Tacksam för alla tips

  • Svar på tråden Behöver tips på hur jag ska fråga.
  • iloveyouthree

    Jag friade till min blivande

    jag gjorde en film till honom i mobilen :-P med bilder på honom och mig ända från vi träffades fram till dagen som var då och sista bilden som kom fram stog det " vill du gifta dig med mig?" på. Samtidigt som bilderna spelades upp så spelades också vår låt i bakgrunden

    Skickade iväg filmen till hans mobil och fick tusen JA som svar !

    När han kom hem på kvällen hade jag fixat med mat, mysigt bad och massa ljus

    och ett par dagar senare åkte vi och tatuerade in våra ringar då vi inte vill ha vanliga

  • Angel2

    Jag tog oxå saken i egna händer.
    Jag gjorde en liten bok till han med bilder på oss och saker som vi gjort år för år. Från året vi träffades och framåt.
    och på sidan 2010 hade jag skrivit om han ville gifta sig med mig =)

  • Sofajl

    tack så mycke för hjälpen ska definitivt titta på era tips.
    De värsta är att vi knappt finns på några kort då jag är kamera skygg men ja ska kolla på dettta.
    Mer tips är fortfrabnde välkommna

  • Pinova

    Jag friade till min sambo i fredags...

    Jag köpte blommor och läste upp en egenskriven dikt som beskriver mina känslor för honom, och avslutade med den stora frågan.

    Dikten hade jag skrivit ut på ett finare papper, så att han (vi) kan spara den.

    Min sambo blev förvånad - han hade inte väntat sig det, men självklart fick jag ett ja.

    Nu återstår det bara att hitta ett par ringar som vi båda tycker om.

    Lycka till!!

  • bruden i skogen

    Så härligt fint det är att läsa om alla frieri. Lycka till alla

Svar på tråden Behöver tips på hur jag ska fråga.