• sjöman

Frisör & sminkös i Norrtälje?

Hej.
    Behöver hjälp med att hitta en frisör samt sminkös till augusti bröllop. Jag ser helst att hon kan komma ut till skärgårdsön om inte det så får jag ta mig in till Norrtälje.

Några tipps?
    Tusen tack för hjlpen

• Svar på tråden Frisör & sminkös i Norrtälje?
  • CeKe

Hej! Ingen aning egentligen. Vet dock att en av mina kusiner fixade håret på salongen nere vid ån vid skomakarn (vet du var jag menar) och var nöjd med det!

• Roslagsbröllop 2010

Hej

Om du får tag i någon bra och prisvärd frisör som kan jobba utanför sin salong så får du gärna berätta det för mig. Jag gifter mig utanför Norrtälje den 8:e Maj och letar frisör.

• SöderBlondie

Hej! ni ska få ett nr till en tjej som heter linn 0739476015,hon vet en tjej som hon sett är super ducktig! Hon har hemsida också, men det får du fråga henne om vilken adress? Vad jag vet om den makeup och hårstylisten så åker hon kors och tvärs för sina brudar....

• ElenoreHjärtaFredrik
    sjöman skrev 2010-01-19 21:54:06 följande:
    Hej.
    Behöver hjälp med att hitta en frisör samt sminkös till augusti bröllop. Jag ser helst att hon kan komma ut till skärgårdsön om inte det så får jag ta mig in till Norrtälje.

Några tipps?
    Tusen tack för hjlpen
    Jag ska oxå gifta mig i augusti i sommar, på Blidö, och letar därmed frisör o make. Var i Norrtälje i helgen o gick runt lite, vi bestämde oss bla för att anlita Fröken knopp för blommor och tre praliner för tårtan. Tittade även på tre salonger som jag läst om, hårklipparna, lugg och hår & brudkällan. Var endast inne på hårklipparna o lugg samt ringde precis till hår & hudkällan o de skulle ringa upp med mer info. Hårklipparna hade dock stängt det datumet i aug, så det blir nog ngn av de andra två. De har hemsidor där du kan läsa mer. Om det åker ut vet jag ej, men det är ju bara att ringa o fråga :)

Var ska ni gifta er någonstans o ha festen? :)

//Elenore
  • Liisa

Hej!

Min väninna gifte sig i fjol och anlitade en tjej som heter Madeleine.
    Hon är mest verksam i Stockholm men är ursprungligen från Norrtälje så hon kanske har vägarna förbi.
    Hon är både makeupartist och hårstylist, dessutom gör hon hembesök.

Vi var jättenöjda med hennes jobb och kan verkligen rekommendera henne!

www.m-joy.se

Mvh Lisa 

Svar på tråden Frisör & sminkös i Norrtälje?