• Svar på tråden Någon som vet vart jag kan¨få tag i dessa hjärtan
  • Bluebride

    Vad jag kan se, så är det en sorts stans som hon gjort dem med, fast i skinn, vilket är svårt med en vanlig stans, men googla på cutterbug eller vad det nu stod å se om du kan hitta någon som säljer den.

  • zorken19

    Jag har en cuttlebugmaskin och tänkte hitta stansen men jag hittar inte nåt liknande. Jag har tänkt att göra mina i papper.

  • Dejli

    Cutterbug är ett märke på en "stans-maskin" som någon nämnde här ovan, och det står ju att stansen är därifrån... så jag tror inte de har utgått från stämpeln på panduro. Försökte googla lite, men hittade inte heller just den. Fanns det ingen kontaktinfo så du kan höra med dem som skrivit inlägget?

  • annaochmias

    Maskinen heter Cuttlebug, inte Cutterbug.

    Själva diesen i det här fallet heter "Concentric Hearts" (artikelnr 37-1226). Se här: 65.18.174.239/product2108.html

    Hon har stansat i ett papper som heter skin, det är alltså inte äkta skinn. Se dessa länkar:

    epi.mapsverige.se/templates/ProductPage.aspx

    www.inkidostore.se/A4_Papper_Skin.asp

    På dessa utstansade hjärtan har hon sen duttat med något som heter Liquid Pearl. När det torkat ser det ut som halva pärlor. Se här:

    www.scrapbooking-butiken.se/default.asp&cat_id=30009,30109

    Hoppas det hjälpte.

  • cherrycupcake

    du kan gå till vilken scrapbooking affär som helst och fråga om de kan hjälpa dig att stansa ut sådan till dig.
    Panduro är nog inget sådant ställe som gör sådana men lite mindre scrapbooking butiker brukar försäljarna hjälpa eller ha sådana.

Svar på tråden Någon som vet vart jag kan¨få tag i dessa hjärtan