• Västkust

    billig klänning till brudnäbb

    Vet nån en bra sida på nätet där man kan beställa riktigt billiga klänningar till brudnäbbar?

  • Svar på tråden billig klänning till brudnäbb
  • Västkust

    Oj, det var ju himla billigt!
    Har kollat lite om det finns bra sidor från kina. Det behöver ju inte vara nån vidare kvalitet, för hon ska ju bara använda den en gång. (om hon inte vill leka princessa i den sen då


    Bluebride skrev 2010-01-14 20:34:22 följande:
    ebay. hittade min dotters för 105kr totalt
  • Västkust

    Oj, det var ju himla billigt!
    Har kollat lite om det finns bra sidor från kina. Det behöver ju inte vara nån vidare kvalitet, för hon ska ju bara använda den en gång. (om hon inte vill leka prinsessa i den sen då


    Bluebride skrev 2010-01-14 20:34:22 följande:
    ebay. hittade min dotters för 105kr totalt
  • mojikanan

    Ja hittade mina klänningar på tradera!! Där blir det uppsydda efter egna önskemål om mått o färg!!

  • Ankungarna

    mojikanan: Vad ska man söka på Tradera för att få fram det? Där de kan bli uppsydda efter egna önskemål alltså. Jag är inte så hemma på Tradera...

  • Cessan78

    www.wedding.sh/
    Härifrån har jag mått beställt en klänning som jag ska använda efter ceremonin , dom var så gulliga och ändrade design så att den skulle matcha min dotters klänning utan att det kostade extra.
    Jätte bra mailkontakter är dom också.

    www.shopofbrides.com/
    Härifrån kommer min brudklänning, även dessa är super super gulliga och syr upp en klänning som utgått ur sortimentet.

    Båda dessa butiker syr efter önskemål, har du foton på en klänning som dom normalt inte syr..eller om du vill kombinera ihop din egna klänning efter 3 olika typer så går dom med på det också..bara du har bilder på detaljerna :D
    Frakten ingår i priset.
    Ska försöka få upp en bild på min egenkomponerade klänning i galleriet mot kvällen, dotterns ligger redan där.

  • mojikanan
    Ankungarna skrev 2010-01-16 14:01:25 följande:
    mojikanan: Vad ska man söka på Tradera för att få fram det? Där de kan bli uppsydda efter egna önskemål alltså. Jag är inte så hemma på Tradera...
    Sök på  tärnklänningar eller festklänningar!! det finns en massa att välja på..

    Allt från fast pris till aktion, just han ja ska beställa av kallar sig RQS på tradera!!


    De klänningarna sys upp efter mått efter person från Kina!! Och vad ja har förstått så är det lång väntetid på dem så man bör vara ute i god tid!!


     


     

  • Lyckliga013bruden

    borde de inte då vara billigare och smidigare att beställa direkt från Kina själv?
    Istället för att skaffa en mellanhand tänker jag på.

  • Cessan78

    Dom på tradera köper ifrån dessa butiker som är listade ovanför Det är därför det tar så lång tid..för beställer man en custom made direkt från Kina tar det ca. 2 månader inkl. frakt..men köper man via en mellanhand i Sverige så måste ju dom skicka vidare här..så det blir både billigare och man sparar tid genom att beställa direkt från Kina :D

Svar på tråden billig klänning till brudnäbb