Någon som sett dessa skor?
Har en bild på ett par skor (dom gröna)i mitt galleri. Är det någon som vet var jag kan få tag på dessa? Vill verkligen ha dom!!
Har en bild på ett par skor (dom gröna)i mitt galleri. Är det någon som vet var jag kan få tag på dessa? Vill verkligen ha dom!!
*puff*
det ser ut att vara ett par skor från christian louboutin. det finns skor att köpa av det märket på netaporter.com
lycka till!
Hittade dom inte där och när jag googlar så kommer dom inte heller upp =( Men jag letar vidare!
Har du kollat på bloggen där du hittade bilderna? Jag vet att jag sett dem på nån blogg som hette just nånting med green wedding shoes
Japp det ar Louboutin skor! Enklast ar att du ringer dem (kolla upp lampligt nummer via hemsidan) och hor om de fortfarande ha dem i sortimentet. Om de inte har det eller du tycker att det blir valdigt dyrt kan du ju kanske kopa brudskor hos ngt av de foretag som kan farga i nastintill vilken nyans som helst. Kop fjadrar och be dem farga dessa axa. Lite hobbylim och vips ar dromskon verklighet!
De heter Rosazissimos och har funnits på n-a-p;
www.net-a-porter.com/intl/product/31023&siteID=s8kXwEH_dao-riKNzCB.uw.Sx73E_ht9nQ
Men är nu slutsålda
Testa på E-bay!
Ja det verkar som dom inte år att få tag i längre.. Får se hur jag gör nu!
Jaha ingen lycka med skorna =) Blir till att beställa ett par från matildas, dom kunde göra likadana men inte med samma fjädrar så jag hoppar över fjädrarna och ser om jag sätter ditt någonting själv i efterhand.