• JBB
    Äldre 10 Jan 18:05
    2408 visningar
    5 svar
    5
    2408

    Vad skulle du ha önskat dig av din käresta när ni firar 6år tillsammans?

    Jag och min fästman firar 6år tillsammans om några veckor. Eftersom våran dag är på en helt vanlig vardag så kommer vi att flytta firandet till lördagen samma vecka och firar då med att vara barnlediga och gå ut och äta och se på film.

    Nu försöker jag leta upp en bra present, jag älskar att skämma bort honom. Min tanke är att detta året köpa en eller flera presenter, men min absoluta max gräns är 500kr.
    Men mina idér står stilla och nu behöver jag eran hjälp med att hitta en eller flera presenter till min käresta.

    Jag vänder därför mig till er och undrar, vad skulle du ha önskat dig på din och din älskades 6-års dag?

  • Svar på tråden Vad skulle du ha önskat dig av din käresta när ni firar 6år tillsammans?
  • Aleta
    Äldre 10 Jan 19:15
    #1

    Jag skulle önska mig något som jag har velat ha länge, men som är helt onödigt och därför har man inte skaffat det.

    Ett exempel är t ex en DVD-box med någon gammal favorit-TVserie som man inte har sett på evigheter. En faktabok i något ämne som man är lite insnöad på. Någonting som man samlar på kan vara kul också.

    Något personligt helt enkelt, som visar att man känner varandra och lyssnar på varandra.
    Att man faktiskt inte somnade när han berättade att han älskade den norska science fictionserien "Blindpassajer" eller vilka basister som var med i favoritbandet från tonåren.

  • Love20­10
    Äldre 10 Jan 19:17
    #2

    Håller med ovanstående talare! Personliga grejer is da shit. :D

  • Äldre 10 Jan 19:25
    #3

    Har önskat en (svindyr) silverkedja i about 4 år i både julklapp, födelsedagspresent och årsdagar.. Passande på 5-årsdagen fick jag det äntligen

  • käller­udd
    Äldre 10 Jan 19:34
    #4

    När jag och min älskade hade varit tillsamans i ett år fick att en korthållare som jag hade låtit gravera...Slimcase (kommer tyvärr inte ihåg adressen, men googla så dyker det nog upp) har massa saker som de graverar med önskad text och typsnitt. Kan vara lite kul och det blir personligt.

  • rottiz­z1
    Äldre 10 Jan 21:13
    #5

    Kanske nån upplevelse? Finns ju många sånna företag nu.

Svar på tråden Vad skulle du ha önskat dig av din käresta när ni firar 6år tillsammans?