Mohair Solna
Hej!
Någon som har använt sig av Brudklädsel för 2500 kr på Mohair i Solna centrum?
Dela gärna erfarenheter :) Annars vill jag gärna ha tips på Brudhår + make för ca 2500 kr i Stockholm.
Tack!
Hej!
Någon som har använt sig av Brudklädsel för 2500 kr på Mohair i Solna centrum?
Dela gärna erfarenheter :) Annars vill jag gärna ha tips på Brudhår + make för ca 2500 kr i Stockholm.
Tack!
Hej! Jag var där och gjorde smink och hår helt nyligen till bröllopet, och jag är mer än nöjd! Var ett helt fantastiskt bemötande och allt höll under hela kvällen. Rekomenderas varmt! Lycka till!
Vad menas med brudklädsel? Att de fixar både smink, hår och hjälper till med att klä på en eller?
Jag är också nyfiken på Mohair. Det skulle passa väldigt bra för mig rent geografiskt att fixa mig där. Roligt att höra någon som har positiv erfarenhet av dem. Vad ingår i deras paketpris? Konsultation innan? Något "bättra-på-kit"? Kan man lämna klänningen där innan?
Kossan: Jag undrar också - vad är det som ingår egentligen. Är det hår, smink plus brudklädsel för 2500 kr? :)
Kul att du var nöjd och grattis till bröllopet!
Puffar lite
Någon annan som varit på Mohair i Solna?
Jag tog själv inte brudklädsel utan uppsättning och smink, för ca 1000kr. I brudklädsel tror jag det ingår konsultation, hår och smink, samt att man får hjälp med påklädning och lite tillfixning efter att man satt på klänning och så.=) Men jag vet inte. Ring och fråga, de är jättetrevliga och verkar väldigt vana vid brudar.