• Vanilj­a
    Äldre 7 Jan 22:17
    2122 visningar
    6 svar
    6
    2122

    weddingannouncer.com

    Hej!

    Lyckas inte ladda upp bilder på vår bröllopssida på weddingannouncer.com... Ngn som vet hur?

    Tacksam för alla tips, har mailat weddingannouncer men inte fått något svar!

  • Svar på tråden weddingannouncer.com
  • Hillen­a
    Äldre 8 Jan 16:43
    #1

    Har också samma problem, har minskat bilderna och gjort till jpg filer men inget hjälper....

  • Annapa­nna larsso­n
    Äldre 8 Jan 20:06
    #2

    Hej! Jag har hört att någonstans på hemsidan står det att de har problem med bilderna och att de försöker lösa det... Har dock inte läst det själv.

    Om ni orkar byta sida tipsar jag om weebly.com. Jätteenkel att använda och finns massa olika mallar man kan använda. Att ladda upp bilder fungerar perfekt. Jag bytte själv från weddingannouncer till weebly, blev så trött på att inte kunna ladda upp bilderna och tycker min weeblysida blir bättre än weddingannouncer. Men naturligtvis inte så kul om man redan lagt ned flera timmar på weddingannouncer.

    Lycka till!

  • Vanilj­a
    Äldre 8 Jan 21:34
    #3

    Jag testade weebly också men då det inte går att ha lösenord till sidan så valde jag ändå weddingannouncer... Tack ändå!

  • happyt­oaster
    Äldre 8 Jan 22:10
    #4

    Mejla weddingannouncer så berättar de hur du kan göra. Man får göra ett fotoalbum och sedan länka till det.

  • scimmi­etta
    Äldre 19 Feb 21:40
    #5

    Jag la upp mina bilder på photobucket.com och la sedan in länkarna via infoga bildobjekt... det är jättelätt när man väl kommer på hur det funkar!

    saraandricky.weddingannouncer.com

    Inte så seriös sida men väldigt rolig för våra vänner

  • Tattoo­82
    Äldre 19 Feb 22:05
    #6

    Läser hela tiden om detta problem men själv har jag inte haft några som helst problem med att ladda upp bilder... Bara den översta bilden då som måste vara kvadratisk. Men det gick ju att ordna!

Svar på tråden weddingannouncer.com