• LuckyD

Nyårsbrudar, hur gick det?

Hej hopp!

Vi är ett av de par som stod brud & brudgum på nyårsafton! Våran dag var heeeelt underbar & vi hade sån tur med vädret! Här uppe i Dalarna har det varit kallt som tusan -30 och däromkring hela tiden utom just på våran dag och på nyårsdagen var det endast 6-10 grader.

Hade superfint stöd av mina tärnor under dagen och spenderade hela förmiddagen hoss frissan med sminkning och piff! Den ena tärnan som är gift med en av mannens bästa män hade varit så underbara att de bjöd oss på övernattning på hotell natten innan vigseln.

Vigseln gick som på räls och allt var sååå vackert! Min "lilla" kusin och mitt kusinbarn som även var näbb överaskade oss genom att tillsammans med två kompisar sjunga två låtar för oss i kyrkan, så gulliga och så vackert!

Sedan fortsatte det med festen och den var också "outstanding"!! Det var en del problem med kökspersonalen men där ryckte våra nära och kära in och räddade situationen! Så vi märkte inte just något av det..

Många fina tal och vackra hyllningar till oss! Det enda som var synd var att kvällen gick alldeles föööör fort!! Men men tiden går ju fort när man har roligt!

Så nu ville jag bara veta, hur var eran dag??

Fru Fällman

Svar på tråden Nyårsbrudar, hur gick det?