vart köpa korsett?
någon som vet vart man hittar bra vit korsett i gbg?
va ligger dom på för pris?
någon som vet vart man hittar bra vit korsett i gbg?
va ligger dom på för pris?
Vollers gör bra standard-korsetter. De finns för t. ex. 130 brittiska pund, se www.vollers-corsets.com/corset/overbust-corset-V1921u/ korsett V1921. Men då får du beställa, och det kan bli bra det också :)
Lycka till!
www.conifer.nu
den här lilla butiken ligger i Partille...det kanske kan vara nåt
jag köpte min korsett därifrån jag hade på mig på bröllopet...min andra köpta korsett från den firman... )
vart ligger denna butik?
Korsetten som ligger i Kungsportsavenyn, typ vid Lagerhaus, har båda torsetter och riktiga korsett. Det riktiga kostar dock 3000,-.
oj 3000:- skulle jag aldrig lägga på en korsett för en dag!
lyckans lycka: exakt adress vet jag inte men telenr o all annan info finns på deras hemsida...
ett tips om du inte hittar någon billig korsett i gbg är www.divinityred.se dom har rea nu också på den. Fast det finns bara en storlek i lager, M.
Nu minns jag inte namnet på butiken, men det ligger en korsett/Bh butik inne i ARKADEN, bredvid Gallerix, kolla där :). Även Prickig katt kan ha några korsetter.
På onsdag ska jag till Of corset is-butiken i Stockholm (www.ofcorsetis.se) och köpa en av deras korsetter. De säljer endast äkta korsetter med ordentliga skenor och snörning som kan minska midjemåttet med upp till 20 cm!