• Annapanna larsson

Var kan jag hitta tärnklänningar för max 1500?

Hej, jag söker tärnklänningar med ljus och lykta. Har besökt massa hemsidor men de klänningar som finns kostar lite för mycket tycker jag (har tänkt att betala klänning, hår och smink samt present till dem). Finns det någon som har tips på var jag kan få tag i klänningar mellan 1000-1500 kronor tages dessa tacksamt emot!

Tack!

• Svar på tråden Var kan jag hitta tärnklänningar för max 1500?
  • JBB

Om du vågar handla via auktion så är det självklara valet Ebay

• FramtidaFruSandberg

i butiker tycker jag att det finns massvis (även brudbutiker) om din maxgräns är 1500

• Greeneyes

shopindream.com

- blev jag tipsad om i en annan tråd här på BT. Skulle vara intressant att höra om någon annan handlat därifrån? De var ju galet billiga, skulle i s f sy upp några vanliga partyklänningar till mig själv!

• Önskebrunnen

Tradera eller ebay.Har inte handlat kläder men annat och det har funkat bra

• lolca

Mina tärnor köpte sina klänningar på Vila. 399 kr styck!

• momalolinon

har själv undrat bart man ska hitta men nu har ja fått massor med tips, tack så mkt

• Mirelle

Jag har hittat jättefina klänningar hos www.nixa.se som mina tärnor troligtvis kommer att ha. Den som vi har valt ur kostar 1200-

• lillalyckan

Jag köpte tärnklänningar på Nelly.com betalade bara 400 för två stycken på deras rea...

• millonet

Mina tärnor - alla väldigt olika!!!- kom överens om en fin tärn klänning från 'lightinthebox' men det fanna massa att välja på, och billigt också!

• bride2010

Millonet - Jag har fem tärnor med väldigt olika kroppar och har jätteångest att hitta rätt klänningar till dem eftersom alla har olika åsikter. Dessutom är jag väldigt flexibel med både färg och modell. Vill hitta några till bra pris, vad valde ni från Lightinbox? Har ni fått klänningarna och isf hur blev materialet?

Svar på tråden Var kan jag hitta tärnklänningar för max 1500?