• Duo MJ

Fotograf i Höör (och i närheten)

Hej!

Jag behöver lite tips på fotografer i Höör eller i närheten t.ex. Eslöv, Hörby m.m.? Jag har bara hittat tips på fotografer i Malmö.Men det kostar ju en del med körersättningen.

• Svar på tråden Fotograf i Höör (och i närheten)
  • Essovich

Det finns jättemånga trådar som handlar om fotografer i Skånetrakten, prova söka här på formet. Förhoppningsvis är körersättningen den lilla delen av fotografens kostnad. Det finns även sidor som fotosidan.se och modellbilder.se där man kan hitta fotografer alla olika prisklasser:)

/Jessica

• ÄlskadeSandra

För att göra historien kort har jag under hela förra våren letat efter en fotograf.
    Jag och min man gifte oss i St Petri kyrkan i Malmö förra sommaren.
    Några veckor innan blev vi tipsade av någon person är på BT om Albin Karlsson som vi hyrde in.
    Bilderna blev bra och trevlig var han också. Dock var han bosatt i Kalmar så reseersättningen låg på 300kr för oss.

• Sebastiána
    ÄlskadeSandra skrev 2010-01-09 09:46:59 följande:
    För att göra historien kort har jag under hela förra våren letat efter en fotograf. Jag och min man gifte oss i St Petri kyrkan i Malmö förra sommaren. Några veckor innan blev vi tipsade av någon person är på BT om Albin Karlsson som vi hyrde in. Bilderna blev bra och trevlig var han också. Dock var han bosatt i Kalmar så reseersättningen låg på 300kr för oss.
    Ja, du Älskade Sandra. Det är tredje gången du gift dig på kort tid, på helt olika platser, men alltid har du valt samma fotograf.

Ganska genomskinligt Albin!
  • CosmoKramer

Hör med fotografer i tex. Helsingborg, Lund och Malmö.. .det är faktiskt inte alla som tar körersättning.

Jag vet inte hur det är med fornanderfoto.se, men jag kan rekommendera dem och hör med de angående körersättning... om du gillar deras bilder det vill säga :) .

Svar på tråden Fotograf i Höör (och i närheten)