• AGITI

När är det kampanj på ringar?

Hej!

En liten knepig fråga men jag undrar om och i så fall när på året det brukar vara "kampanjpriser" på vigselringar? Att brudklänningar reas ut på hösten och att mellandagsrean närmar sig med stormsteg har vi ju koll på;) Men när är det egentligen kollektionsbyte på ringfronten??? Vill ju inte köpa en ringa som de kommer att rea ut ett par v senare... Fast det är klart, de kanske görs helt på beställning och inte reas alls... Någon som vet???

• Svar på tråden När är det kampanj på ringar?
  • nokz

framåt alla hjärtans dag eller våren brukar det väl vara lite rea? guldfynd brukar ju ha något "få den mindre ringen till halva priset" lite då och då

• Allez

Brukar det inte vara så i dessa tider kring nyår också.

• Andreas flicka

Med något av bröllopsmagasinen, vet inte riktigt vilket (men det står på framsidan) får du 20& rabatt på Hallbergs diamantringar före nyår.

• KatjaB

nu runt jul är det rea och erbjudanden lite här och var. hallbergs har 20% på deras egen kollektion om man har en kupong. Guldfynd har erbjudande på halvallianser nu som jag kikade på. Hittade en fin halvallians i vitt guld med briljanter som kostade runt 4000 kr. Nu blev det inte den, men det var ju ganska så billigt tyckte jag

• AGITI

Ah, skall köpa mig ett bröllopsmagasin så att man har lite koll. Vi köpte förlovningsringarna i sommras och då var det 25% på dem... det gör ju stor skillnad i slutet...

Tack för alla bra tipps! Skall hålla mina korpgluggar extra öppna nu m.a.o.

Svar på tråden När är det kampanj på ringar?