• MariePhilip

vilken färg ska jag ha på skorna?

Min klänning går lite åt champagne, så vilken färg passar då på skorna? i galleriet finns en skymt av klänningen...

tacksam för hjälp!

• Svar på tråden vilken färg ska jag ha på skorna?
  • KatjaB

ett par i champagne eller ivory tycker jag

• mariefarah se

Det kan även vara fint att ta upp färgen som du ska ha på smycken, även på skorna. Det behöver inta alltid vara samma färg som själva klänningen. Vad har du tänkt för smycken till din klänning?

• Fröken Strössel

Slå till på ett par färgglada! Om du ska ha röda blommor blir det supersnyggt med röda osv!

• MariePhilip

Smycken är inte bestämt än, så det kanske jag ska ta och bestämma och se om det finns några skor som passar efter det.. blommorna ska vara vita.. annars var det en fräck idé!!

• Nordiskbrud

Jag har också en champangefärgad klänning Har köpt ett par skor som är kornblå (som blommorna kommer att vara) och ett par som är ljust guldfärgade (tänkte mig åt smyckeshållet + att det kanske passar klänningen. (Ska piffa upp dessa med lite strass). Har ännu inte fått dem och vet inte vilka det kommer att bli i slutänden men håller med dem som sagt att du kan färger som åter kommer i smycken eller blommor
    Personligen tycker jag att det är snyggt när skorna är mörkare än klänningen men det är en smaksak och min mor och svärmor kommer säkert att oja sig över mina skor (de skulle föredragit samma färg som klänningen - men den visade sig vara ljusare än jag trott så nu får det bli som jag tänkt mig, kommer inte hinna beställa ett par champangefärgade skor tror jag...)

• Nordiskbrud

Lång funderar harang från mig Såg nu att din klänning har silverinslag och visst skulle det vara supersnyggt med ett par silvriga skor till Behöver ju inte vara silverglitter utan satin i en silvrigton. Det skulle kunna bli så elegant eftersom det tar upp klänningens fina detaljer!

• FrökenW

Hade också en champagnefärgad klänning och hade röda skor och röda blommor!

Svar på tråden vilken färg ska jag ha på skorna?