• Mackan­B
    Äldre 15 Dec 16:05
    7633 visningar
    33 svar
    33
    7633

    Hur pass "ansade" är era killar?

    Hej igen på er!

    Rubriken kanske säger det mesta, men jag är lite nyfiken på hur ni tjejer vill att en kille ska vara "där nere". Spelar det någon roll och har ni någonsin diskuterat en sådan grej som par?

  • Svar på tråden Hur pass "ansade" är era killar?
  • Martin­aa
    Äldre 15 Dec 16:21
    #1

    Han får vara som han vill! Det är inget som jag eller någon annan ska styra eller tycka över, tycker jag. Lika lite som jag skulle vilja att en kille sa att jag skulle ha det si eller så, så är det upp till var och en att ha det som de känner sig bekväma med!

  • 090208
    Äldre 15 Dec 16:49
    #2

    Liiite ansad far han garna vara. Och det ar han. *puh*

    Na, men vissa ar harigare an andra och jag behover knappast en slat bikinilinje pa min man (aah neeej vad osexigt!!!) men lite trimmat kanske.

  • CeKe
    Äldre 15 Dec 17:32
    #3

    Det är väl aldrig trevligt med hår i maten, eller hur? och det är vi helt eniga om!

  • Andréa­K
    Äldre 15 Dec 17:35
    #4

    Åh fy....bort med allt =)

  • kapell­ösa
    Äldre 15 Dec 18:53
    #5

    Hela min karl är en mysig hårig krambjörn, har väldigt svårt att tänka mig en kal och rynkig... fläck...

  • Chrizz­y
    Äldre 15 Dec 19:02
    #6

    lent o ch slätt,inget hår för våran del det är vi helt ense om

  • jennif­er1982
    Äldre 15 Dec 20:40
    #7

    Min är nästintill helt ansad, finns en liten frisyr, haha. Men nästan helt rakad, han rakar sig emellanåt helt och hållet.

  • Fröken Ströss­el
    Äldre 15 Dec 20:43
    #8
    CeKe skrev 2009-12-15 17:32:45 följande:
    Det är väl aldrig trevligt med hår i maten, eller hur? och det är vi helt eniga om!
    Haha
  • gummsa­n2010
    Äldre 15 Dec 20:52
    #9

    ganska mycket ansade ska dom va!!!! Inge kul med håriga leksaker.HaHa.....

  • Mackan­B
    Äldre 15 Dec 20:54
    #10

    Håller väl med dom flesta här inne, att det inte ska vara så mycket hår där nere. Dock, jag har tagit initiativet och ansat lite i mina nedre regioner. Dock är jag lite rädd att diskutera hennes, vill ju inte trampa på ömma tår.

Svar på tråden Hur pass "ansade" är era killar?