Mörklila blommor i Juli?
Vitt & mörklila är vårt färgtema. Bröllopet ska hållas i juli. Nån som har några förslag till blommor i brudbuketten? Gärna med bilder.
Vitt & mörklila är vårt färgtema. Bröllopet ska hållas i juli. Nån som har några förslag till blommor i brudbuketten? Gärna med bilder.
Lavendel är fint och kan väl gå in i färgtemat mörklila!
Mörklila calla!
Prärieklocka finns i lite olika lila nyanser. Snygg i både runda och hängande buketter.
Tack för tipsen!
Tyckte den mörklila Callan var fantastiskt fin. Skulle kunna tänka mig att mixa vita och lila Calla i en bukett. Men frågan är om de är väldigt dyra? Och om det är säsong för dem i juli?
Jag har tänkt ha mörklila callor och frågade för ett tag sen på en blomsterbutik om det var någon gång under året det var svårt att få tag på dem men dom sa att det går att få tag på året om.
Vill bara säga att det går att få tag på callor året om men de är hiskligt dyra vissa tider på året. Kan hålla med om att prärieklocka är grymt snygg i brudbuketter.Gör sig både hängande och upprätt.Är snygga både som knopp som utslagen.Tycker personligen de är fina med dess vridna utseende.Skulle klockrent ha dem själv om jag skulle gifta mig i Svergie.
Vill bara säga att det går att få tag på callor året om men de är hiskligt dyra vissa tider på året. Kan hålla med om att prärieklocka är grymt snygg i brudbuketter.Gör sig både hängande och upprätt.Är snygga både som knopp som utslagen.Tycker personligen de är fina med dess vridna utseende.Skulle klockrent ha dem själv om jag skulle gifta mig i Svergie.
Jag ska ha mörk-lila callor i min brudbukett och jag gifter mig på midsommarafton. Den floristen som ska göra min brudbukett har sagt att det inte ska vara några som helst problem att få tag i callorna. Kika i mitt galler för lite ideér med mörklila blommor.
Själv gillar jag lila syrén.