• lenis

Bra frisör i Göteborg??

Gifter mig den 13/9 i Örgryte Gamla kyrka i Göteborg. Underbart härligt men ett stort problem kvarstår, har ingen frisör än!! Nån som har nåt förslag på någon i stan?
    Det börjar bli bråttom!

• Svar på tråden Bra frisör i Göteborg??
  • Gifta Nickan, juli 2003

Jag tipsar igen om Anna på studio elva. Ligger på Linnégatan, nästan nere vid Järntorget. Hon är ung men mycket kunnig och proffsig. Jag har klippt mig hos henne i drygt tre år och har aldrig varit missnöjd.

Jag har kort hår och hennes uppsättning var underbar. Alla sa att jag var så fin i håret.

Lycka till!

/Nickan

• mysen

Jag bodde i göteborg tidigare och klippte mig alltid på Salong victor på grönsakstorget! Fortfarande än idag klipper jag mig där så fort jag kommer på besök! De är helt enkelt underbara och så otroligt duktiga! (och jag kan lova att jag är kräsen!)

lycka till!

• kitkat

Mitt tips är tjejerna på Frisörgruppen (kyrkogatan). De är jätteduktiga och kommer med många bra förslag och idéer.

• Lilla My II

Jag ska göra min frisyr hos en som heter Jenny på salong Diva (Kungsgatan). Jag har redan gjort min provuppsättning, och blev jätte-nöjd, och en av mina kompisar har också gjort sin brudutstyrsel hos henne, även hon blev mycket nöjd. Så henne kan jag varmt rekommendera.

• Oslipad Diamant

Jag kan rekommendera Jennie på Diva.. Folk jag känner blev helt nöjda med deras brud uppsättningar och sminket....
    jag brukar alltid klippa mig och dessutom gå till henne när jag ska på större fester..

• Weblove

Salong La Mode vid Mariaplan är billiga och dessutom trevlig personal..Fråga efter Karen..

• lenis

Tack för alla tips, nu ska jag välja och hoppas att nån är ledig!! Har långt hår, vad ska man ha, upsatt eller utsläppt+ Vill känna mig kvinnlig, klänning är tvådelad med halterneck så vad passar bäst++Är lång och slank.

• Monica

Jag var på Salong Polzers som ligger S:t Sigfrids Plan, jätte duktiga.. Både med frisyren och sminket. Jag blev jätte fin, fick mycket beröm av många..

Här kommer tele nr, ring och hör 031-40 75 40.

• Oslipad Diamant

Hej Monica

Hur mycket tog dom för smink o hår på Salong Polzers som ligger S:t Sigfrids Plan??

• Monica

Jag kom inte ihåg men ring och fråga dom. Dom är jätte bra..

• kitze

hej,
    tänkt klippa mig ordentligt nu efter bröllopet och har bokat tid hos Lotta på salong Polzers. Undrar nu om någon har erfarenhet av henne, vågar jag henne klippa ny frisyr. Finns det någon annan som har tips om frisörer som är bra på nya frisörer

// feg kitze

• kitze

blev lite fel, någon annan som har tips om frisörer som vågar klippa nya frisyrer, har tips och ideer. Jag har långt hår och lång lugg.

• Gifta Nickan, juli 2003

Prova Anna, som jag nämnde i mitt inlägg ovan. Hon vågar och det blir alltid bra. Lita på henne och låt henne få fria händer så blir det kanon.

Lycka till!

/Nickan

• little

Hej!
    Om du inte valt ännu så är salong la saxèe
    vid vasaplatsen kanon. En tjej som heter Helena fixade mig där o det blev kanon. Var inte brud utan tärna.
    / Malin

• Jonna i stormen

Gifta nickan, har du några bilder på ditt hår och din sminkning? Jag har också klippt mig hos Anna och funderade på henne, men jag har bara klippt mig där två gånger, första gången blev det verkligen jättebra, andra gången blev det ganska misslyckat. Jag är därför lite rädd för att hon har bra och dåliga dagar och att jag, om jag väljer henne ska råka ut för att hon har en dålig dag.

• Gift Anna

Jag gjorde visserligen inte min bruduppsättning där,men jag rekommenderar ändå Frisörhuset på Eklandagatan i Johanneberg, de ligger nära hotel Panorama.

Jättetrevliga och proffsiga!lyssnar på kunden,och kommer med bra tips,har klippt mig där i ca.2 års tid och har ALDRIG gått därifrån besviken.

Många studentskor går dit för att bli iordninggjorda inför baler och sittningar,men även många brudar.
    Hade vi haft bröllopet i Göteborg hade jag definitivt gjord bruduppsättning&makeup där.

Svar på tråden Bra frisör i Göteborg??