• elinile

Fotograf/"hobbyfotograf" i närheten av Eksjö/Vetlanda/NÄssjö/Tranås??

Vi skulle vilja ha med en fotograf under hela vår bröllopsdag, men vet inte riktigt var jag ska börja leta? Alltså ingen proffsfotograf, för det blir ALLDELES för dyrt, utan någon som mer har det som ett stort intresse och kan tänka sig att hjälpa till...

Tips??

• Svar på tråden Fotograf/"hobbyfotograf" i närheten av Eksjö/Vetlanda/NÄssjö/Tranås??
  • Cometen

Lägg in en annons på www.fotosidan.se ! Där hittar du säkert någon hobbyfotograf som kan tänka sig fota gratis eller för en liten ersättning!
    Lycka till!

• elinile

Hur funkar det? Måste man bli medlem på sidan då?

• Blivandefrueriksson

elinile vet en hon tar/tog 2500 för en hel dag. har du facebook? Hon bor i jönköping men är blexibel tror jag nog..

• Honeyman

Jag skulle inte rekommendera fotosidan, då jag kollade runt där innan jag skulle gifta mig. Jag och min blivande fru tyckte det var ett skämt. Sedan såg vi en rekommendation om att Albin på www.pixelbyran.com skulle vara mycket bra.

Vi gifter oss i Älghult den 14/07

Med Vänliga Hälsningar
    Mats

• elinile

Ja, jag har facebook! Ska jag söka på någon?

Blivandefrueriksson skrev 2009-12-09 18:00:24 följande:
    elinile vet en hon tar/tog 2500 för en hel dag. har du facebook? Hon bor i jönköping men är blexibel tror jag nog..
  • elinile

Jättefina bilder, men tyvärr lite dyrare än vi tänkt...

Honeyman skrev 2009-12-09 18:04:41 följande:
    Jag skulle inte rekommendera fotosidan, då jag kollade runt där innan jag skulle gifta mig. Jag och min blivande fru tyckte det var ett skämt. Sedan såg vi en rekommendation om att Albin på www.pixelbyran.com skulle vara mycket bra.Vi gifter oss i Älghult den 14/07Med Vänliga HälsningarMats
  • Blivandefrueriksson

www.facebook.com/home.php&ref=nf hon är jätte duktig har varit hemma hos henne och kollat hennes pärmar, hon har lite bilder på hennes sida med

• Cometen
    elinile skrev 2009-12-09 17:58:47 följande:
    Hur funkar det? Måste man bli medlem på sidan då?
    Ja, det måste man nog, men det går fort att registrera sig och det är gratis... Kan ju vara värt ett försök! Många som håller på med fotografering är medlem på den sidan, både proffs och amatörer.
  • Cometen
    Honeyman skrev 2009-12-09 18:04:41 följande:
    Jag skulle inte rekommendera fotosidan, då jag kollade runt där innan jag skulle gifta mig. Jag och min blivande fru tyckte det var ett skämt. Sedan såg vi en rekommendation om att Albin på www.pixelbyran.com skulle vara mycket bra.Vi gifter oss i Älghult den 14/07Med Vänliga HälsningarMats
    Älghult ligger väl inte i Belgien?!!
  • Blivandefrueriksson

Verena lite nyfiken vad fick du belgien ifrån?

Och elinile hon jag tipsade om hittade jag inne på fotosidan.

• thosan

Belgien kommer ifrån att Honeyman skriver i sin presentation att han ska gifta sig i Belgien...

• elinile

Har du någon kompis som haft henne som fotograf? Eller har ni bokat henne själva?

Blivandefrueriksson skrev 2009-12-09 21:16:36 följande:
    Verena lite nyfiken vad fick du belgien ifrån? Och elinile hon jag tipsade om hittade jag inne på fotosidan.
  • Blivandefrueriksson

Verena nu fattade jag

elinile bokade henne till mitt förra men det ställdes ju in, vet en här inne som haft henne ska se om jag kan leta upp hennes sida va hon nu hette.

• Blivandefrueriksson

hittar henne inte. varken inne på BT eller FL. Hon måste ha avslutat i och för sig gifte hon sig förra året

• elinile

Tack för alla tips! Tar gärna emot flera!

• sitosson

Hej elenile
    Varför vill du hitta en amatörfotograf?
    Du riskerar att få katastrofala bilder som du inte har möjlighet att ställa krav på. Genom att en tjänst nästan är gratis har den inte något värde och innebär inga garantier. Jag har sett foto så enormt dåliga på Bröllop på slott där kostnden för allt annat legat en halv miljon. Men fotografen kostade 2000:-. Fotograferingen och ev videon är ju det som blir kvar efter Bröllop och skall återskapa de underbara minnen för framtiden. Men det får inte kosta något. Det är för mig obegripligt. Lycka till med fotograferingen.

• elinile

Nej, det är inte riktigt så jag menar. Men det finns faktiskt de som inte har en egen ateljé och jobbar med foton på heltid, utan mer som en hobby vid sidan om som är jätteduktiga!! Vill absolut se material innan jag bestämmer mig och är nu mer inne på att ha en duktig fotograf som är med under förberedelser, vigsel samt porträtt, men någon duktig kompis el liknande som tar bilder under festen.

sitosson skrev 2009-12-17 10:31:25 följande:
    Hej elenileVarför vill du hitta en amatörfotograf?Du riskerar att få katastrofala bilder som du inte har möjlighet att ställa krav på. Genom att en tjänst nästan är gratis har den inte något värde och innebär inga garantier. Jag har sett foto så enormt dåliga på Bröllop på slott där kostnden för allt annat legat en halv miljon. Men fotografen kostade 2000:-. Fotograferingen och ev videon är ju det som blir kvar efter Bröllop och skall återskapa de underbara minnen för framtiden. Men det får inte kosta något. Det är för mig obegripligt. Lycka till med fotograferingen.
  • elinile

Tack för tipset! Måste kollas upp!

tero skrev 2009-12-17 22:55:01 följande:
    Hittade denna tjejen i vetlanda. Vet inget om vad hon tar för pris. www.sandralundquist.se/
Svar på tråden Fotograf/"hobbyfotograf" i närheten av Eksjö/Vetlanda/NÄssjö/Tranås??