jag ska fria till min pojkvän och vill få det "perfekt". Töntigt med egen sång...? Hjälp!
Jag har bestämt mig för att fria till min sambo den 28e December och vill verkligen göra det så fint som möjligt. Är så spänd och vill skrika ut det till hela världen, men har bestämt att han borde få veta före vänner och familj...
Vi köpte ett ruckel till hus i somras så jag vill göra det hemma, mitt i renoveringskaoset, känns mest romantiskt så :)
Jag har "bestämt" ungefär hur jag ska göra (iallafall i tanken) men känns ändå som att jag hade velat göra lite mer... Iallafall har jag, i stora drag, tänkt att det är såhär det ska gå till: Han kommer hem på eftermiddagen efter att ha varit utomlands och jobbat i en månad (jag har redan lurat iväg honom till att fiska ett par timmar) då hade jag tänkt laga hans favvosoppa och duka i ett av de tomma rummen, med ett litet bord, ljus och rosblad överallt. Jag tänkte ta på mig klänningen jag hade på mig första kvällen vi "träffades" :) Han duschar, vi äter och allt är himla fint och romantiskt. När det är dags för dessert hämtar jag en hjärtformad kaka där det står "Vill du gifta dig med mig?" med ringarna nerstoppade under texten och sätter mig på knä framför honom. Helst vill jag säga något fint men kommer bara böla sönder allt :)
Men jag hade velat få fram en riktigt fin kärleksförklaring också, utan att behöve gråtaandes försöka hacka fram ett tal. Snälla hjälp! Tips?
Jag kan sjunga hyfsat om än inte ofta för folk, men är rädd för att det blir lite "töntigt"...?
Någon som sjöng eller blev sjungd för under sitt frieri?? :)