• Johanna6

    Näsplastik i Göteborg!

    Hej!

    Jag har i några år funderat på näsplastik men är ju så rädd för detta att jag skjutit på det. Nu känns det dock som jag måste ta tag i det och i alla fall börja leta klinik och gå på konsultation.

    Jag skulle uppskatta enormt mycket om alla med erfarenhet kring näsplastik ville dela med sig av sina erfarenheter. Hemskt gärna om någon har tips kring kirurg eller klinik i Göteborg.

    Supertack!

  • Svar på tråden Näsplastik i Göteborg!
  • Alexxxi

    Jag kan inte riktigt hjälpa dig med var men jag vet att min kusin gjorde i Hässleholm tror jag (vi bor i Halmstad) vet ej om dem har här men hon gjorde i Hässleholm iafl. Det blev verkligen en stor skillnad på den men hon hade velat ha näsbenet ännu mer nerfilad. Men iafl han gjorde ett bra jobb ändå. Det kostade 30 000.

    Man får vara noga helt enkelt och väldigt detaljerad.

    Annars så rekommenderar jag utomlands men det är inte lätt som svensk att veta vem som är duktig. Men billigare är det

  • Johanna6

    Ok, tack så mycket för svaret.
    Har funderat lite på utomlands men då får man ändå räkna in resa och boende, plus minst två återbesök som man också då måste resa. Får man komplikation osv är det också lite krångligt om man gjort det utomlands så jag tror nog det ändå lönar sig att göra det här i slutändan.

    Tack Alexxxi!

  • Alexxxi

    Jaa d har du nog rätt i, man får väl åka fram och tillbaka minst ett par ggr. Och som du säger om det blir komplikationer kan det inte vara värt det heller.

    Jag hoppas du hittar här

Svar på tråden Näsplastik i Göteborg!