• marrieme

    Svart, vitt och silver tema

    Någon som haft svrta, vit och silver som färger på sitt bröllop?
    Hade blivit glad för tips och ideer, gärna bilder!

  • Svar på tråden Svart, vitt och silver tema
  • SimonCaro

    Hej! Vi hade svart/vitt som huvudfärger sen lite ljusrosa detaljer, våra foton finns på turbojennys.blogg.se klicka på kategorin "Mitt Bröllop" eller scrolla ner så ser du fotona :) Det finns också mycket svartvitt under "Planera bröllop"
    Lycka till!

  • marrieme
    SimonCaro skrev 2009-12-18 11:28:19 följande:
    Hej! Vi hade svart/vitt som huvudfärger sen lite ljusrosa detaljer, våra foton finns på turbojennys.blogg.se klicka på kategorin "Mitt Bröllop" eller scrolla ner så ser du fotona :) Det finns också mycket svartvitt under "Planera bröllop"Lycka till!
    Jag går in och kollar direkt! Tack!
  • marrieme
    SimonCaro skrev 2009-12-18 11:28:19 följande:
    Hej! Vi hade svart/vitt som huvudfärger sen lite ljusrosa detaljer, våra foton finns på turbojennys.blogg.se klicka på kategorin "Mitt Bröllop" eller scrolla ner så ser du fotona :) Det finns också mycket svartvitt under "Planera bröllop"Lycka till!
    Såå fint! Visst är din klänning helt vit, inte creme? eller heter det benvit?
    Är helt ny på detta.. men har också tänkt ha ett svart band som du hade,
    eller ha ett svart band i korsettsnörningen..
    Sen undrar jag lite var du köpt de fina ljusstakarna med diamanterna som fanns vid dukningen?
    Å måste säga att det var riktigt snyggt med svartadukar istället för vita, det hade jag inte ens tänkt på att man kunde ha!
  • Junibruden 2010

    Har tyvärr inga bilder för vi inte har gift oss ännu, men vi ska ha svart, vitt och rött som färgtema. Min klänning är vit och svart och så ska det bli röda blommor i buketten. Sen så kör vi resten av dekorationer på borden med svarta dukar o röda blommor. Det finns hur mucket som helst att köpa i dessa färger som man kan dekorera med

  • marrieme
    091205 skrev 2009-12-18 18:16:24 följande:
    vi hade men inte fått bi01lde, än från fotografen
    Vad synd.. hoppas du får dem snart, hade varit skoj å få kika lite på dem =)
  • 091205
    marrieme skrev 2009-12-19 18:49:13 följande:
    Vad synd.. hoppas du får dem snart, hade varit skoj å få kika lite på dem =)
    De är på gång, hon jobbar med dem för fullt !
  • 091205

    Nu har vi fått bilderna! Ska krympa ner några kopior så kan jag visa sen

  • marrieme
    091205 skrev 2009-12-21 22:23:19 följande:
    www.facebook.com/photo.php&id=562029774Testa om ni kan se bilderna
    Det gick jättebra!
    Vilka fina bider!
    Vad kul att få se dem!
    Kanon med inspireation!!
Svar på tråden Svart, vitt och silver tema