jul kul.
vad ger men till ens pojkvänn? använder ringa smyken och har allt annars :p jätte svårt att komma på nåt:( nån som har förslag?
julklappar är svårt att komma på. sen är det 2 barn oxå.
vad ger men till ens pojkvänn? använder ringa smyken och har allt annars :p jätte svårt att komma på nåt:( nån som har förslag?
julklappar är svårt att komma på. sen är det 2 barn oxå.
haft samma problem, köpt klocka och rakapparat förut. Nu fick han välja en whiskey från taxfreen påväg hem från bröllopsresan som jag ska slå in. Vi är ju vuxna människor och de är bättre att han får en whiskey som varar länge som han verkligen vill testa än att jag köpt en skjorta eller liknande.
nåt måste han väl tycka om eller vara intresserad av??
till sonen köpte vi en dvd box med fåret shaun, om de gillar filmer finns de mycket billigt på discshop.
Min man ar muslim, jippi!
Men han fyller ju anda ar ibland... *suck*
Well, lycka till tjejer. Tyvarr ar jag ur-kass pa sant har och kan inte hjalpa till. Bara retas.
Varför inte ge honom en upplevelse?
Min sambo är också väldigt svår att hitta på presenter och julklappar till så på sin födelsedag fick han ett presentkort där han får välja en spelning på en viss lokal klubb/bar/restaurang och får middag där innan spelningen. En helkväll tillsammans :)
Vill du ha tips på "färdigförpackade" upplevelser titta tex på www.liveit.se
Lycka till!