• Meeeri3

hur . när ?

jag och min pojkvänn har pratat om att förlova oss . men det händer aldrig :( måste ta saken i egna händer snart.
    en fråga nåt förslag på julklapp åt en pojkvän??

• Svar på tråden hur . när ?
  • Sebastiána
    Meeeri3 skrev 2009-12-02 10:52:05 följande:
    jag och min pojkvänn har pratat om att förlova oss . men det händer aldrig :( måste ta saken i egna händer snart.en fråga nåt förslag på julklapp åt en pojkvän??
    En förlovningsring kanske?
  • Meeeri3

jaa men känns om att det inte ska bli av på just jul afton e. vill ha egen dag.

• BlomAnna

Jag tänkte också tipsa om en förlovningsring, jag skulle tycka det var coolt att skriva ett rim till för att få en vink om vad det är i och sen är det en förlovningsring där i

Men om du vill ha et "eget" datum kanske du kan ge bort en weekendresa eller hotellövernattnign på någt mysigt hotell. Se till att det står champagne på rummet när ni kommer och sen fria nån gång under vistelesen.

• Meeeri3

BlomAnna... : vi sover ofta på hotel å går ut och äter gott. å tar champagne till bubbel pool men neej då inget händer :( men får väl ge han en liten pik :P men jag vet inte :(

• BlomAnna
    Meeeri3 skrev 2009-12-02 11:11:42 följande:
    BlomAnna... : vi sover ofta på hotel å går ut och äter gott. å tar champagne till bubbel pool men neej då inget händer :( men får väl ge han en liten pik :P men jag vet inte :(
    Tänkte att du kunde ta saken i egna händer och fixa ringarna och ställa frågan själv eftersom han inte fattar
  • PHE

Fria själv. Säger han nej är det bara att vandra vidare men då har du sparat värdefull tid vilket är bra. Säger han ja är det perfekt. Alltså WIN-WIN. DO IT om du vågar.

• Chris24
    Sebastiána skrev 2009-12-02 10:54:25 följande:
    En förlovningsring kanske?
    hahahaha, bra där förlåt men det lät så bra passande där liksom, direkt efter inlägget, haha..
  • Kråke

Jag friade själv!
    Gjorde en klippbok över våra liv tillsammns lite bilder och text för varje år och på sidan 2010 frågade jag om han ville gifta sig med mig =) och fick ett JAA

• Mirey

Gulliiiigt!

Kråke skrev 2009-12-02 14:42:07 följande:
    Jag friade själv!Gjorde en klippbok över våra liv tillsammns lite bilder och text för varje år och på sidan 2010 frågade jag om han ville gifta sig med mig =) och fick ett JAA
  • Shiosan

ge honom ett presentkort på något ni ska göra ihop, t.ex. åka på spa någon gång i januari/februari och när ni är iväg så kan du fråga och ha med dig ringar :)

Svar på tråden hur . när ?