• Bluebr­ide
    Äldre 24 Nov 15:24
    2395 visningar
    6 svar
    6
    2395

    Sörmlands-brudar/brudgummar

    Tänkte samla ihop oss som kommer ha sitt bröllop i södermanland.

    Själv kommer jag gifta mig i Mellösa och ha festen i Hälleforsnäs. Alla dessa ställen ligger utanför Flen

    *******************************************************

    Är det fler sörmlandsbrudar eller brudgummar här?

  • Svar på tråden Sörmlands-brudar/brudgummar
  • Imma
    Äldre 24 Nov 15:34
    #1

    Jag och min man gifte oss i Stjärnhov (mellan Gnesta och Flen) i somras. Dock är vi bosatta i Stockholm, men har landställe i Stjärnhov.

  • Bluebr­ide
    Äldre 24 Nov 15:47
    #2

    hi hi, jag har bott i stjärnhov i ett år så jag känner till det. Vill inte dit igen pga händelser

  • Imma
    Äldre 24 Nov 16:09
    #3

    Usch, det låter trist! Vi har som sagt sommarhus där, så vi ser bara den "roliga" delen av orten.


    Bluebride skrev 2009-11-24 15:47:43 följande:
    hi hi, jag har bott i stjärnhov i ett år så jag känner till det. Vill inte dit igen pga händelser
  • Bluebr­ide
    Äldre 24 Nov 16:30
    #4

    vi bodde i en fd sommarstuga. Vår yngsta katt dog i vår avloppsbrunn och det sårar mig än idag, hon var min bebis och kommunen vägrar ta sitt ansvar för de var de som öppnade locket och inte stängde det efter sig.

  • Imma
    Äldre 24 Nov 18:08
    #5

    Vad jobbigt för er! Vi har haft några duster själva också med Gnesta kommun, men tror nog tyvärr att det är liknande i många andra kommuner också...


    Bluebride skrev 2009-11-24 16:30:49 följande:
    vi bodde i en fd sommarstuga. Vår yngsta katt dog i vår avloppsbrunn och det sårar mig än idag, hon var min bebis och kommunen vägrar ta sitt ansvar för de var de som öppnade locket och inte stängde det efter sig.
  • Bluebr­ide
    Äldre 24 Nov 18:13
    #6

    jag ska skapa ett helvete för dem, bara jag får styrka nog

Svar på tråden Sörmlands-brudar/brudgummar