• Bluebr­ide
    Äldre 24 Nov 15:16
    2992 visningar
    10 svar
    10
    2992

    För oss som blir 30 år samma år som vi gifter oss

    Hej tjejer. Både jag och min m2b blir 30 nästa år, han feb och jag i mars och vi gifter oss i maj, så vår bröllopsfest blir även vår 30-årsfest.

    Fler som kommer ha det som vi?

  • Svar på tråden För oss som blir 30 år samma år som vi gifter oss
  • MallaA
    Äldre 24 Nov 17:02
    #1

    Jag blir också 30 2010 och gifter mig samma år. Men för mig blir det nog två fester, bröllop i juni och enkel födelsedagsfest i augusti.

  • Bluebr­ide
    Äldre 24 Nov 17:21
    #2

    vi fyller ju på vintern så då känns det bättre med en fest vid varmare årstid, men vill någon fira oss när vi fyller så får de

  • Rufsas
    Äldre 24 Nov 17:35
    #3

    Vi har samma situation. Gifter oss 28 augusti, jag fyller år 14 september (då vi är på honeymoon i USA och min M2B fyller år 28 november. Vi kommer alltså inte ha något kalas för våra födelsedagar. För mycket på samma höst liksom. Möjligtvis typ öppet hus eller liknande.

  • Rufsas
    Äldre 24 Nov 17:35
    #4

    Vi blir också 30 fyllda om jag var otydlig.

  • Friesi­a
    Äldre 24 Nov 18:05
    #5

    Vi fyller också 30 år båda två under 2010, jag på våren och han på hösten, bröllopet ligger mittimellan:)

    Hade från början tänkt att låta bröllopsfesten också vara 30x2-årsfest men nu när jag tänker närmare på det så känns det lite tråkigt att bli utan födelsedagsfest. Det blir nog festens år 2010!! :)

  • Bluebr­ide
    Äldre 24 Nov 18:12
    #6

    Vi har inte råd med fler fester så för oss gör det inget

  • mrsJR
    Äldre 24 Nov 18:35
    #7

    Min blivande man blir 30 samma år som vi gifter oss. Han fyller knappt två månader efter bröllopsdagen men det blir nog ingen 30-års fest. Varken han eller jag är så mycket för att fira oss själva så det får räcka med bröllopet. Vi kommer nog att åka bort när han fyller år efterson det är mitt i semestertider, vi har pratat om New York men får se vad det blir :)

  • jaao
    Äldre 24 Nov 18:43
    #8

    Min sambo fyller 30 nu i december och jag i februari

  • miramo­lly
    Äldre 24 Nov 19:27
    #9

    Vi gifter oss den 22 maj, min blivande blir 30 veckan efter (29 maj) och jag blir 30 i augusti. Blir en weekend över hans 30 årsdag, förhoppningvis en liten gemensam 30 årsfest på sommaren och en Kreta-resa över min 30 årsdag.

  • Trasan­99
    Äldre 24 Nov 22:02
    #10

    Vi också! Jag fyller i juli, min sambo i april, vi gifter oss i mars, två veckor innan han fyller. Jag skulle tro att vi fixar någon slags fest till sommaren ändå.... Det är ju kul med fest!

Svar på tråden För oss som blir 30 år samma år som vi gifter oss