Alla med BV titta hit!
Fick reda på att första tiden för vigseln är redan kl 13. Tycker att det är väldigt tidigt och hoppas att det är fler än vi som ska vigas samma dag...
Vilken tid ska ni vigas?
Fick reda på att första tiden för vigseln är redan kl 13. Tycker att det är väldigt tidigt och hoppas att det är fler än vi som ska vigas samma dag...
Vilken tid ska ni vigas?
14,00 bokade m2b. själv hade jag hellre velat ha vid 15.. men men de får gå ändå :) nåt måste han ju få vara med o bestämma utan att jag lägger mig i^^
får ni inte välja tid själva då?
Det fick vi, sa kl 14 men funderar lite på om kl 15 är en bättre tid
15
Nää, man kunde inte välja tid... Hon sa att vigslarna börjar 13 och tar ungefär 15 min.. Så det krävs att vi är många som ska gifta oss samma dag för att man kanske skulle kunna vigas runt 14... Men det är nog inte många som vill gifta sig vad 13...
14.30
vi fick bestämma själva mellan 11.30, 13, 14.30, 16
Det verkar vara väldigt olika.
Vi fick också välja tid och plats. Eftersom vi var några stycken som skulle närvara vid vigseln tyckte de själva att det var bra om vi låg sist på dagen - då kunde det få ta den tid det tog och inget annat brudpar riskerade att få vänta.
Vi kunde boka upp så många "kvartar" vi ville annars men det var skönt att inte känna stressen att andra skulle viga sig efter oss.
aa jag hoppas att vi kan få viga oss runt 16 tiden, vill inte ha vigseln tidigt på dagen vi ska ju orka festa till 04.oo hehe
Vi ska vigas kl 15, det blir lagom tycker jag. å sen feste hela kvällen å natten lång:)