• Milleon

"invandrarbutik" eller annat med billiga finkläder till lillkillen. Snabba tips tack!

Hej!

Har en liten kille med strl 80 och är på jakt efter finkläder till honom. Vet att jag för länge sedan läste här och någon gav ngn annan ett tips om någon som sålde fina set för nån hundring för byxa väst skjorta o slips eller fluga. Vet att jag mailade henne men nu har jag tappat bort adressen.
    Alternativt så undrar jag om ngn vet vart man kan hitta fina billiga finkläder till killen i sthlm? Har hört att sådana "invandrarbutiker" har billiga fina grejer. Ngn som vet vart man kan hitta en sån som har kostymer eller väst-set?

Tacksam för alla tips!

• Svar på tråden "invandrarbutik" eller annat med billiga finkläder till lillkillen. Snabba tips tack!
  • charmed84

köpte på ebay kostym med väst och allt kostade 350kr det var inkl frakt och tull.

• Cessan78

Själv köpte jag två smokingar på ebay med hela kittet för 948:- inkl tull och frakt till mina grabbar. Fast nu måste jag sälja iväg den ena för den var för liten för min 13 åring..men för 2 1/2 åringen passade den iaf bra :D
    Om du e sugen på ebay leta rätt på säljaren cuteclothesforkids dom har butik där inne. Snabb frakt var det också och jätte trevlig mail kontakt. Så den säljaren kan jag verkligen rekommendera.

Svar på tråden "invandrarbutik" eller annat med billiga finkläder till lillkillen. Snabba tips tack!