• blomz
    Äldre 16 Nov 13:03
    4131 visningar
    13 svar
    13
    4131

    Feedback på frieri

    Halloj allihopa, har redan gjort ett inlägg här, men nu tror jag att jag äntligen börjar bli klar över hur jag ska fria och skulle vara kul att höra lite kommentarer/feedback.

    * Dagen börjar med en mysfrukost i sängen och bara ta det lugnt och gosa :)

    * Vid lunch, in till stan och äta på något mysigt ställe (kan någon ge tips, förslag..gärna centralt mitt i stan?)

    * Efter lunchen ska vi först få helkroppsmassage och därefter 80 min pedikyr

    * Sedan bär det av till sviten (har bokat Globen sviten) Ska vara rosor och massor av levande ljus i hela sviten. (Planerar att komma dit lagom till det är mörkt så det blir lite extra bra stämning med alla ljus

    Det är här själva frieriet kommer att ske. Troligtvis ganska direkt när vi kommer in till sviten.

    * Sen blir det bad i vår egna jacuzzi som finns på takterassen i sviten samt bastu.
    Funderade ett tag på att fria i jacuzzin, men vill gärna gå ner knä och göra frieriet "ordentligt". Kanske töntigt?

    * Sen kommer midagen upp på rummet (rumservice från deras restaurang)
    Till efterrätt har jag beställt min flickväns favorit dessert, chokladmousse-tårta och på den kommer dom skriva "Camilla älskar Sara"

    Har gjort två böcker som hon kommer att få. En fotobok med vår tid tillsammans med kort och sånt.
    Sedan en bok som jag copy catat "50 anledningar varför du borde gifta dig med mig, 51 anledningar varför jag borde gifta mig med dig"

    * Sen dagen efter har jag tänkt vi ska åka och prova på pistolskytte (kommer bli lite senare på eftermiddagen, eftersom utcheckning på hotellet inte är försen 14.00)

    * Och på söndagen åka in till Berns och äta brunch.

    Typ så..vad tror ni? Funderade först att trycka ihop allt på en och samma dag eller två dagar, men vill inte behöva stressa och samtidigt ge henne en helhelg med lite olika aktiviter utan att fara runt överallt.
    Får ju inte hända för mycket på en dag..
    Eller?

    Det är nu jag vill ha lite feedback, både bra och dålig så just shoot! :)

  • Svar på tråden Feedback på frieri
  • pludie
    Äldre 16 Nov 20:29
    #1

    Ohhh underbart!!!!

  • blomz
    Äldre 17 Nov 09:23
    #2

    Tack! :)

  • Imma
    Äldre 17 Nov 09:59
    #3

    Låter som en toppenhelg! Tycker det verkar klokt att inte "mosa" ihop allt på en och samma dag, utan ge er chansen att bara mysa med varandra också.

    Lycka till med frieriet!

  • fruMe
    Äldre 17 Nov 19:59
    #4

    Åh, låter jättemysigt! Gulligt med tårtan!

  • Lennar­ts Fru
    Äldre 18 Nov 03:00
    #5

    Det var otroligt bra och nå negativt kommer inte hoppa ur min mun, för fyyyyfaaaan va vackert de kommer bli!

  • blomz
    Äldre 30 Nov 14:11
    #6

    Tack för alla snälla kommentarer :)

  • FiaoJo­nny
    Äldre 30 Nov 15:54
    #7

    Hon kommer bli helt sååå rörd är jag övertygad om. Vilka planer! :) Väldigt fint av dig att göra så mycket för din blivande :)

  • blomz
    Äldre 30 Dec 10:41
    #8

    Tack tack :)
    Frieriet gick jättebra och jag fick ett JA! :)

  • mittid
    Äldre 30 Dec 10:53
    #9

    Underligt vore de ju annars ; )

    Grattis båda!


    blomz skrev 2009-12-30 10:41:08 följande:
    Tack tack :) Frieriet gick jättebra och jag fick ett JA! :)
  • Äldre 30 Dec 12:06
    #10

    Vad kul för er, grattis! Och med den planeringen kan väl inget slå fel, så otroligt romantiskt!

  • fruMe
    Äldre 30 Dec 20:49
    #11

    Åh GRATTIS, förstår att hon föll!!!! När planerar ni bröllop?

  • blomz
    Äldre 2 Jan 16:56
    #12

    Tack :)
    Bröllop blir i juni 2011 :)

  • Gorgeo­usnes
    Äldre 28 Jan 15:24
    #13

    Lät som ett väldigt trevligt fireri :)! Gillade böckerna särskilt. Och har hört mycket om den där terassen på Globen. Nu vill vi ju höra detaljerna om bröllopsplaneringen :)!

Svar på tråden Feedback på frieri