• Pantertanten

    VW Bubbla

    Har länge letat efter en vit eller svart (funkar med annan färg) gammal bubbla helst cab som vi skulle vilja åka i mellan kyrkan och festen. Någon som har tips på var vi kan hitta en, privat eller via uthyrningsfirma spelar ingen roll. Bröllopet ska vara utanför Ulricehamn så någonstans i västra götalandsregionen är att föredra. Hoppas någon kan hjälpa oss. Tack på förhand!

  • Svar på tråden VW Bubbla
  • Zephiennia

    Sök på nätet om du kan hitta nåt forum eller en intresseförening för bubbla-ägare och hör av dig till dom med din fråga. Min bror är bubbla-dåre och han är iväg på träffar och grejer så någon slags organisation borde det finnas.

  • Pantertanten

    Tack så mycket för tipsen. bfm.nu har jag redan kollat utan framgång tyvärr, och svenska vw-veteranklubben också, men mycket bra idé med lokala föreningar. Kontaktade en vw-klubb för västsverige igår och kan nog va så att de kan hjälpa mig. Vet inte säkert än, men kanske kanske..... Tack igen!

  • Mamsellen på smällen

    Vet inte om detta kan vara till hjälp, men maila till Classic Car Week i Rättvik. De har kontakter över hela Sverige, och kanske kan det vara så att de vet någon i Västergötland som har en bubbla? Mailadressen är: office@classiccarweek.com

    Lycka till!

  • Mamsellen på smällen

    Kanske kan du sätta ut en annons i tidningen? Eller har ni något annonsblad som kommer gratis till alla hushåll? Kan ju vara värt en 50-lapp.

Svar på tråden VW Bubbla