• fjutjur brajd

Tips på aktiviteter i Stockholm!

Jag behöver lite hjälp med vad vi skulle kunna göra på vår förlovningsdag. Vi kommer båda vara lediga under dagen så det vore kul att hitta på något speciellt. 

Delar av dagen är redan inplanerad. Det blir middag på restaurang på kvällen och själva ringbytet kommer ske på "vår plats". Men det vore kul att hitta på något under dagen.

Hade det varit på sommaren så hade typ en kanotutflykt varit mysigt, men kanske inte i november... Har funderat på nåt spa eller liknande... kanske någon som har förslag på nåt bra ställe? Eller något helt annat!

• Svar på tråden Tips på aktiviteter i Stockholm!
  • iregnet2010

hm..svårt..beror ju som andra skrev lite på vilket väder ni får..något som är väldigt mysigt är ju att göra en par-spa grej. typ lite massage och kanske bubbel. Finns mängder med bra mindre spa-ställen som inte kostar ohemult mkt.

tänk vad härligt, massage, kanske egen bubbelpool och myys. Vet att det bland annat finns ett mini.spa på östermalm (kommer tyvärr inte ihåg namnet) där man kan hyra hela avdelningen för en timme eller två (var där på en möhippa, tror det ligger på artellerigatan eller sibyllegatan)

• fjutjur brajd
    iregnet2010 skrev 2009-11-07 15:19:28 följande:
    Vet att det bland annat finns ett mini.spa på östermalm (kommer tyvärr inte ihåg namnet) där man kan hyra hela avdelningen för en timme eller två (var där på en möhippa, tror det ligger på artellerigatan eller sibyllegatan)

Kan det ha varit det här stället: sparadiset.se ?

Verkar ju rätt mysigt... Och inte alls farligt dyrt!

• blomz

Det är Sparadiset!
    Jag har varit där två ggr och tycker det är jättemysigt. Väljer man "Romantic Robinson", så får man först massage i 55 min, säg till om att få det tillsammans, i samma rum :) Sedan får man bubbla i egenbubbelpool i 1 timme. Då sitter man helt avskilt och man får ta med sig egen dricka, t ex vin.
    Rekommenderar det starkt, särskilt för den billiga pengen.

Jag önskar också lite tips på saker man kan göra i Sthlm och något man kan göra under december..

• iregnet2010

ja det precis det stället jag tänkte på!! Supermysigt!
    fjutjur brajd skrev 2009-11-07 15:38:29 följande:

Kan det ha varit det här stället: sparadiset.se ?
    Verkar ju rätt mysigt... Och inte alls farligt dyrt!
Svar på tråden Tips på aktiviteter i Stockholm!