• FramtidaFruSandberg

Paraply

Finns det någon som har tips för var man kan köpa ett vitt paraply som är minst 120cm i diameter. Alla paraplyn jag hittat hittills har varit max 100cm och ärligt talat så får man inte plats två personer (i alla fall inte om den ena har på sig en stor bröllopsklänning) under det.

• Svar på tråden Paraply
  • penkehenke

www.brollopsbubblor.se/

här finns ett som är 125 cm i diameter

vi hade det som är 107 cm, det regnade på vår bröllopsdag och det funkade utmärkt för oss.

• anno08

jag har ett vitt stort paraply, som rymmer två personer o som det står "just married" på i kanten, jättefint!
    det är fortfarande inplastat o oanvänt eftersom vi hade strålande sol på vår bröllopsdag.
    har ni vägarna förbi linköping är det bara o höra av sig för ett lån/köp..

• FramtidaFruSandberg
    anno08 skrev 2009-11-05 21:58:06 följande:
    jag har ett vitt stort paraply, som rymmer två personer o som det står "just married" på i kanten, jättefint! det är fortfarande inplastat o oanvänt eftersom vi hade strålande sol på vår bröllopsdag. har ni vägarna förbi linköping är det bara o höra av sig för ett lån/köp..
    åh tack för erbjudandet! Jag bor i Stockholm och brukar inte vara i linköping speciellt ofta. var har du köpt paraplyet nånstans?
  • kikel

Var på ett bröllop där de andvände ett vitt parasol eller vad det hetter som kan har till trädgårdsbord det stog utanför kyrkan och paret kunde stå under det utan att behöva hålla i något paraply och gästerna fick ha paraply

• Tausen

Jag har nog tänkt att vi ska ha varsitt paraply

• FramtidaFruSandberg

Tack allihopa för förslag jag svar. jag har faktiskt hittat ett paraply som är 160cm i diameter på adelstam.se

Svar på tråden Paraply