• Annapanna larsson

    Vad är normalt pris för en tärnklänning?

    Hej!

    Gick lite på stan idag och hittade några klänningar som jag tror kan passa som tärnklänning i en helt vanlig butik. Det är en axelbandslös, knälång klänning som står ut lite i kjolen, tror att materialet var siden eller taft (osäker på stavning). Pris - cirka 2000 kronor. Tänkte kolla om det finns någon som köpt tärnklänning i samma längd i brudbutik och vad priset var på en sådan?

    Tack!

  • Svar på tråden Vad är normalt pris för en tärnklänning?
  • Heaven 81

    linuslotta.com/productInfo.asp&qProductColorId=1&qNavigation=&qNavigationBrand=&qNavigationClass=11&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=11&qGroup=822&qStyle=&qSize=&qPage=3&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&qSizeGroup=85&qvirtualClass=&language_id=1&gender=1&qSiteId=3

    Jag beställde dem här till mina flickor, tyckte det var ett bra pris... 499:-

  • Heaven 81

    Sorry.. läser som en kratta! Såg att det stod TÄRNklänning nu :)
    Heaven 81 skrev 2009-11-01 18:40:54 följande:


    linuslotta.com/productInfo.aspJag beställde dem här till mina flickor, tyckte det var ett bra pris... 499:-
  • turkiet07

    jag köpte min tärnas klänning för 2800 med skarf på Agape i Oslo. Det var värt det för att jag hadde bestämt mig att det måste vara ljusgrönt och hittade den som var perfekt i både modell och färg.
    Beror på vilka krav du har och budget!
    Lycka till!

  • Plutten2010

    Jag har en liknande klänning i mitt galleri som min tärna ska ha. Den kostar 2500 kr i brudbutik.. Tror normalpriset för den här typen av klänningar ligger mellan 1500-2500 kr.

Svar på tråden Vad är normalt pris för en tärnklänning?