Underkläder för STORA
Jag söker bustier/korsett eller liknande utan axelband stl 80-85 H för att ha under klänningen, ska smita åt och hålla in saker men inte för mycket plastskenor i för de trycker in i höften ovanifrån gör skitont!
Jag söker bustier/korsett eller liknande utan axelband stl 80-85 H för att ha under klänningen, ska smita åt och hålla in saker men inte för mycket plastskenor i för de trycker in i höften ovanifrån gör skitont!
Change har upp till I eller J kupa. Dom hjälper även till att prova ut.
Finns de i sthlm?
Du kan söka butiker på deras hemsida: www.change.com. Jag har köpt mina underkläder hos dem.
sök efter sally och sara online, jag beställde en torsolett från dem, 85H. Passade perfekt
Kolla på Melbins i Gamla stan. har typ allt för större storlekar! Och riktigt fina saker också =) Hittade min torselett där i 65 F, inte heller en helt vanlig storlek kan jag lova *ler*
Kan rekommendera Samira på Götgatsbacken, första butiken på vänster sida om du kommer från Medborgarplatsen.. Superservice å massor med storlekar!!!
Dit går jag inte igen efter de ansåg att jag är för fet för string när jag ville köpa sexiga underkläder. De skulle ha i mig i tantkläder!
Dit går jag inte igen efter de ansåg att jag är för fet för string när jag ville köpa sexiga underkläder. De skulle ha i mig i tantkläder!
Mer tips
/nytt namn då glömt inlogg till gamla
Jag ger mitt hetaste tips, kolla korsetten i mitt galleri.
Den har jag köpt på www.evasunderklader.se, finns också hos bodycheck.nu
Rätt snörad så kommer den att sitta perfekt.
Vad/var vill du att det du har på dig ska hålla in/ upp?
Jag satsade på att få en snygg byst och smal midja. Över höften kommer ändå vidden i klänningen.........
Vill du ha nåt mer i stil med ett linne då?
På figleaves.com kan du kolla under "shapewear", där finns en hel del figurformare som inte har skenor utan är av stretchtyg.
Torseletter har ju alltid någon form av skenor, men du kanske ska satsa på nåt ordentligt och stadigt med metallskenor som inte böjer sig?
Annars tycker jag den här var rätt het:
www.figleaves.com/uk/product.asp&product_id=PA-4075&size=36h&colour=Ivory
Men om du vill ha nåt som håller in är det kanske bättre med en bra och snygg behå och ett par snygga trosor till och ha en "control slip" över?
Typ en sån här: www.figleaves.com/uk/product.asp&product_id=SPX-060&size=&colour=Nude