Behöver tips på trubadur eller coverband i stockholm för ca 5000 kr
Hej är det någon som kan tipsa om ett bra coverband eller trubadur i Stockholm för ca 5000 kr.
Hej är det någon som kan tipsa om ett bra coverband eller trubadur i Stockholm för ca 5000 kr.
Kopierar mitt inlägg: Hej, För er som letar en band i Stockholm kan jag tipsa er om att lyssna på ASG group som uppträder på Engelen i Stockholm 27-31 oktober. www.adam.nu/. Jag har anlitat dem två gånger (dock för något år sedan så har inte aktuell prislista) och försöker alltid besöka deras konserter då jag tycker deras konserter alltid är grymma. Senast tänkte jag att jag ska tipsa er på bröllopstorget nästa gång då en konsert är ett perfekt (och billigt) sätt för er som letar band att utvärdera om ni gillar bandet eller inte. Förhoppningsvis kommer ni även att ha trevligt på kuppen!
Tusen tack ... =D
Kan tipsa om ett annat band, BeatBoom Band, som spelar Beatmusiken från 1963-66. De spelade på en bekants dotters bröllop och gjorde succe'. Passar extra bra om det är blandat 30-60 åringar på festen. Du kan också se och höra dem live på Underbara Bar onsdag 28/10. De tar lite mindre än det pris du nämner.