• Meii

    Bröllop 19/6-10, vad tycker ni?

    Vad tycker ni om giftemål samma dag som kronsprinsessan? 2010-06-19....Funderar på att ha den dagen men är lite osäker...vad tycker ni?

  • Svar på tråden Bröllop 19/6-10, vad tycker ni?
  • Tausen

    Vi ska gifta oss den dagen..men då visste vi inte att det var samma dag. Känns lite fånigt när det känns som att folk tror att vi valde den dagen för att de gjort det.,men va tusan, nu är det VÅR dag och då kunde jag inte bry mig mindre om de gifter sig samma dag. kan väl ha sin charm också :)
    Dessutom kommer man ju inte glömma bröllopsdagen, men blir nog förvarnad via media om man firar nåt jubileum :)

  • Meii

    Ja de har du rätt i att man inte glömmer sin bröllopsdag =)...man lär ju definitivt bli påminnd av media...Vi har haft sån otur att vi bokade kyrka den 12/6 men fick reda på idag att den dagen ska det vara ett evengamang i den kyrkan så vi fick inte ha kvar bokningen =( det ända datumet som finns kvar i juni är den 19...så de lär nog bli de datumet...men som du sa, vi får göra det till VÅR dag på nått sätt =)

  • Martinaa

    Äsch, hela världen ska väl inte stanna upp bara för att Vickan går till altaret! Klart ni kan gifta er samma dag!

  • pinglan29

    Vi gifter oss oxå då....
    perfekt dag...hela Sverige flaggar o firar för oss!

  • Sebastiána
    Meii skrev 2009-10-19 15:51:20 följande:
    Ja de har du rätt i att man inte glömmer sin bröllopsdag =)...man lär ju definitivt bli påminnd av media...Vi har haft sån otur att vi bokade kyrka den 12/6 men fick reda på idag att den dagen ska det vara ett evengamang i den kyrkan så vi fick inte ha kvar bokningen =( det ända datumet som finns kvar i juni är den 19...så de lär nog bli de datumet...men som du sa, vi får göra det till VÅR dag på nått sätt =)
    Plus att det kanske flaggas extra den dagen, både nästa år och kommande år!
  • knuttan84

    Vi gifter oss också den dan....precis som meii så hade vi redan bestämt d innan viktoria å daniel gick ut med samma bröllopsdag!!! Men fört va d lite tråkigt....men nu tycker jag d e riktigt kul!! Som ni andra skrev man blir ju verkligen påmind, å alla flaggar för oss =)

  • pinglan29

    Jaaaaaa... nu är festlokalen bokad oxå..... och bröllopsnatten.....!! )))

Svar på tråden Bröllop 19/6-10, vad tycker ni?