• Ms C

Överlycklig!!

Hej alla där ute! Igår beställde jag och sambon förlovningsringar. Jag är verkligen överlycklig och bestämde mej för att bli medlem här och dela min glädje! I november byter vi ringar o därför är inget avslöjat för nära o kära ännu. Vi provade dessutom ut alliansringen bara för att. Nu till frågan, hur ser era förlovningsringar/vigselringar ut, vad skrev ni i ringarna, dela gärna med er!

Vi fastnade för classickollektionen hos smycka. 4,5 mm till honom 4,0 mm till mej, i rött guld. Vi skrev varandras förnamn och datum i ringarna.

• Svar på tråden Överlycklig!!
  • Hemlig2009

Vi har också ringar ur Classic-serien.

Mina är 4,5 mm/st och hans är 7 mm, vitguld (du ser våra i mitt galleri). Vi skrev "Din älskade "förnamnet" 25/12-08" i förlovningsringarna och i min vigselring står det "Älskad av Daniel 23/5-09".

• Ms C

Vinröd: tack!! det värmer i hela mej. det ska jag verkligen fortsätta att göra.

• Ms C

Hemlig2009: å jag var inne och kikade! vilka fina bilder! och ringar! vi är också inne på att fota förlovningen faktiskt. inget överdrivet men några bilder att ge bort i julklapp, det kanske vore något :)

• Hemlig2009

Ja, gör det. Vilket roligt minne! Träffade precis vår goa fotograf och hon kommer att få ta gravidbilder när jag har blivit lite större. Inga udnerklädesbilder utan ute då det förhoppningsvis finns snö eller frost. Roligt att bara ha fina bilder liksom.

Och tack för komplimangerna!

• EmeTho

Grattis till förlovningen!

Önskar er all lycka!

• Akutsyrra

Grattis! Så glad för er skull. Dom ringarna är superfina :)

Jag och min sambo har släta silverringar, var jag som ville ha det så, "enkelt". Min vigselring däremot kommer vi lägga lite mera pengar på, likaså hans, så dom blir exakt som vi vill ha dom.

Vi har också förnamn + datum i våra. Ville egentligen haft texten "from this moment on" också, men det fick inte plats i min ring. Har pyttesmå fingrar!

• Ms C

Hemlig2009: vad mysigt med gravidmage!! jag önskar er all lycka på vägen!!

Emetho: stort tack!!

Akutsyrra: tack vi gillar dom! har inte hämtat dom ännu o sett hur resultatet blev men det kändes helt rätt i butiken :) jag känner igen de där med små fingrar, mina händer är normalstora som tjej (om det nu finns nåt sånt haha) omkretsen på fingret är dock i mindre size! jag hamnade på 15 har ja för mej, vad nu det betydde :)

Svar på tråden Överlycklig!!