• Berri

Tips på festvåningar i Stockholm för minst 500 personer?

Hej alla glada människor här =)

Jag är ny här så har inte hunnit se om ni redan har ett inlägg om festvåningar/bröllops lokaler,

Jag och min fästmän planerar och gifta oss till våren, vi har dock ett problem där vi ska gifta oss måste det ryma ungefär 500-600 personer ?

Kan ni ge mig några tips på några lokaler?

Jag känner till Mona Lisa i södertälje, så andra förslag?

=)

• Svar på tråden Tips på festvåningar i Stockholm för minst 500 personer?
  • Tessthemess

Jag vet ett jättestort ställe vid Vinterviken...vet dock inte om det är just SÅ stort så att det rymmer 500-600 pers.

Kolla annars in denna länken.
    www.festguiden.se/festlokaler.asp

Där finns flera festlokaler i Sthlm och det verkar som att flera av dom tar så många personer som du önskar.

Lycka till!

• Berri

Tessthemess

Tack för tipset ska titta på hemsidan nu... =)

• Berri

Aleta,

Olles krog är en fin sal har jag hört dock så tar det max 300 personer vilket är hälften så många som vi ska ha =)

Ja det blir så när båda har stor släkt =)

• Berri

Juste prince palac har för litet dansgolv fick jag höra så det är uteslutet =)

Några andra tips?

• Alexxxi

My goood, haha det va inte illa! 500-600, hur lyckas man? =P

• Berri

oo tack för era tips är på jobbet nu men ska titta på de hemsidor ni har skickat till mig,

Saken är det att när man har bröllop för 600 personer får det ju inte kosta så mkt , vi ligger på max 250 kr per person eller vi pratade om 300, men vi har sett festlokaler som erbjuder då väldigt mkt, meze, mat, blommor, tårta, fotografering osv.

När ska man senast boka en lokal om man planerar ett bröllop i april senast maj ?

• Brud på resande fot

Hahaha, jag är inte från Stockholm, men det enda som slog mig var Globen ;)

• Berri

hehehe rolig nej nej det är inte omöjligt och hitta en lokal för så mycket personer =)

• Berri

Tack för tipset ska höra med min fästman. =)

Svar på tråden Tips på festvåningar i Stockholm för minst 500 personer?