• sofia1­0
    Äldre 9 Oct 10:19
    5342 visningar
    21 svar
    21
    5342

    Sjulle någon vilja hjälpa mig med att skriva ett tal till min man, om

    Jag skriver saker som skall vara med!

    Jag vill sååå gärna hålla ett tal men jag får inte ihop det
    Är det någon som är duktig på detta

  • Svar på tråden Sjulle någon vilja hjälpa mig med att skriva ett tal till min man, om
  • Tausen
    Äldre 9 Oct 10:38
    #1

    Svårt..känns det inte konstigt att läsa upp något som du inte skrivit själv? Det är inte så nog att det är BRA, det är ju grejen i sig som räknas

  • sofia1­0
    Äldre 9 Oct 11:11
    #2

    Jag tycker visst att det går bra att läsa något någon annan skrivt, det är ju jag skóm säger vad som skall vara med!
    och sen gör jag om det till mina ord!

    Någon annan!!! Hade varit jätte tacksam!

  • Tausen
    Äldre 9 Oct 11:49
    #3

    Nää du har rätt..menar man det man säger så spelar det ju ingen roll om det är ens egna ord eller inte. Jag kan prova, brukar skriva lite. Om du skriver vad du vill ha med så kan jag göra ett försök :)Sen får du ta med nåt eller rata som du vill :P

  • sofia1­0
    Äldre 9 Oct 11:58
    #4
    Tausen skrev 2009-10-09 11:49:56 följande:
    Nää du har rätt..menar man det man säger så spelar det ju ingen roll om det är ens egna ord eller inte. Jag kan prova, brukar skriva lite. Om du skriver vad du vill ha med så kan jag göra ett försök :)Sen får du ta med nåt eller rata som du vill :P
    Så gulligt av dig

    Vill du inboxa mig så skriver jag till dig vad jag skulle vilja ha med? så att inte alla läser
    Jag vet inte hur man gör när man inboxar!
  • Tausen
    Äldre 9 Oct 12:06
    #5

    Inte jag heller...haha. vad puckad man är då :P

  • sofia1­0
    Äldre 9 Oct 12:10
    #6

    Hmmm, någon som vet hur man gör????

  • Tausen
    Äldre 9 Oct 12:23
    #7

    Jag la ut en fråga, så läs svaret i den länken. :)
    Ska se om jag hinner kika på det i helgen, annars blir dte på måndag.

  • sofia1­0
    Äldre 9 Oct 12:30
    #8

    Gulligt


    Tausen skrev 2009-10-09 12:23:06 följande:
    Jag la ut en fråga, så läs svaret i den länken. :)Ska se om jag hinner kika på det i helgen, annars blir dte på måndag.
    Så bra tack! Ingen fara stressa inte med att svara
  • JBB
    Äldre 9 Oct 12:31
    #9

    Gå in på Min sida längst upp, klicka där och leta upp texten: "skicka meddelande" på vänster sida det ligger under den svarta texten "Min sida". Skriv in den andres namn, skriv ditt meddelande och skicka

  • sofia1­0
    Äldre 9 Oct 12:35
    #10
    JBB skrev 2009-10-09 12:31:15 följande:
    Gå in på Min sida längst upp, klicka där och leta upp texten: "skicka meddelande" på vänster sida det ligger under den svarta texten "Min sida". Skriv in den andres namn, skriv ditt meddelande och skicka
    Tack snälla!
Svar på tråden Sjulle någon vilja hjälpa mig med att skriva ett tal till min man, om