Frimärken?
Någon som vet vart man kan få tag på fina frimärken med typ hjärtan på? Eller måste man köpa de tråkiga som finns i affärerna med typ bullar och ugglor på? Vill ju även piffa upp brevet när man skickar injudningskorten :)
Någon som vet vart man kan få tag på fina frimärken med typ hjärtan på? Eller måste man köpa de tråkiga som finns i affärerna med typ bullar och ugglor på? Vill ju även piffa upp brevet när man skickar injudningskorten :)
Nu får du ett ganska snabbt svar.. =) (BT krånglade.. )
Jag gick in på posten och frågade vad som fanns... Ska ha de här till våra Save-the-date-kort (ev också till inbjudningar och tackkort); www.posten.se/i/ebutik/img/stor/S241827.jpg
Annars kan du kolla på postens hemsida (man kan köpa via nätet);
www.posten.se/m/rullar eller www.posten.se/m/haften
Tycker pussmunnen är söt annars! =)
Men toppen!! Så man ska alltså beställa via nätet för att få de fina frimärkena! Varför kan de inte ha dem i affärerna eg? Fast då kanske så många inte sett dem sen iof :) SUpertack!! Både pussmunnen och hjärtana va söta ju!
Hej tjejen!
Frimärkerna är lätta att ta hem, så fråga i butiken du bor så hjälper dem dig. Jag jobbar själv på bensinstation som är postombud och vi tar hem de folk vill ha :)
Jag köpte mina häften på Posten företagscenter och där hade de stort utbud så det går ju att ordna utan att handla via nätet och speciellt är det ju bra att de kan beställa hem, som Taaanja skriver. (Dock är det bra att ha som backup plus att man ju kan se utbudet) =)
Det absolut bästa hade varit om man hade kunnat välja bara ett motiv men det går ju inte när det är ett häfte.. Tycker nämligen den längst upp till vänster är så himla söt!
(den med hjärtat!) =)
www.posten.se/i/ebutik/img/stor/S241832.jpg
Ja, men jag är glad så länge jag slipper tråkig afåglar på mina brev ;P haha..
haha.. då så! =)
vi valde pussmunnen och det har vi fått många positiva reaktioner på
Okejj :) Lit etråkiga frimärken när man ska skicka utrikes bara.. :/
Du kan faktiskt använda dig av två frimärken istället för ett 12 kr-märke.
Hm.. sant. Bra att det finns ngn med hjärna här inne ;P