• Anna och John

Morrr och vita stayups

Nu har vi snålat, tagit bort onödiga kostnader, köpt klänning i kina som inte blev alls lika fin som orginalet... för att kunna ta bättre mat och längre resa, så jag vet det är inte synd om mig. Men då bestämmer jag mig för att en lyx kan jag skaffa mig, så jag gick och beställde ett par ursnygga stay-ups på internet för 300:-. Nu 5 dagar innan bröllopet får jag äntligen tag på ägaren till internetsidan som inte hinner prata för han ska flyga iväg. Nu får jag iallafall epngar tillbaka för jag är en envis tös... Men har inga stay ups....

Lång historia för att nå mitt mål...

Nån som vet var man kan köpa vita stay-ups på internet få hem dem på en vecka. Helst lite roligare med brodyr eller stenar?

• Svar på tråden Morrr och vita stayups
  • Sandrina

Med tanke på att det bara är 5 dagar kvar skulle jag nog rekommendera dig att gå till en butik istället. Leta efter en butik med bara underkläder. Där kan du säkert hitta något fint!
    Beställer du på internet är det inte säkert att dom hinner, eller så kanske posten tappar bort dom, sånt har ju hänt förr!
    Lycka till!

• ElinDaniel

Triu7mph, eller liknande. Alla finare underklädesbutiker har det...

• CeKe

Twilfit, om det finns där du bor. De brukar ha lite av varje..

• Anna och John

problemet är att jag bor i blekinge här finns inte så många underklädes affärer. har skickat min vän i sthlm på jakt...

Svar på tråden Morrr och vita stayups