Jag har varit helt ärlig i min beskrivning av vad som skett, om hon kan avhjälpa detta på ett sätt som är bra för oss bägge kommer detta ju enbart vara god kritik för företaget. Har man läst marknadsföring är man mycket medveten om att en missnöjd kund som blir nöjd är den bästa ambassadören för företaget. Och jag ger henne alla möjligheter att lösa detta.
Hade jag inte beställt i mycket god tid (4månader innan), hade det inte funnits en chans att åtgärda detta felet, hur gärna de än hade velat. Detta tycker jag att man ska vara medveten om när man beställer, likså blev jag frustrerad och ledsen när jag upptäckte hur stövlarna såg ut.
I övrigt tycker jag att det är bra om alla skriver båda bra och goda upplevelser om företagen här, det vill säga den sanna bilden, så kan jag som kund bestämma vilka risker jag vill ta. Om bara positiva rapporter ska synas är detta enbart en reklamplats för företag och inte ett forum för oss med bröllopsplaner att hjälpas åt och få goda ideér.
mittid skrev 2009-10-03 00:33:52 följande:
Tycker att du borde avvakta med din ofentliga kritik tills hon fått en chans att rätta till felet!!! Är det inte rimligt att vänta när du får ett bemötande av "Matildas fest" som motsvarar den man vill ha när det gått fel!! Varför svärta ner hennes rykte när du inte vet hur det löser sig??? Vad jag vet så är det ett seriöst företag med gott omdöme, vilket jag vet att flera här inne kan intyga. Tycker DU ska ta bort den här tråden tills hon gått en chans att rätta till felet!