• Ullix

Stövlar från mathildas fest

Fick äntligen mina stövlar idag som jag beställt från mathildas fest, och suck vad de ser ut.

De korvar sig vid anklarna, den ena skon är för liten, trots de är mått sydda (bägge fötterna har samma mått) och sulan är inte anpasssad efter den låga klacken. Så tå spetsen är ca 1-2cm uppåt pekande från marken... trots jag dubbelkollade att det skulle fungera att göra den med så låg klack.

Har mailar henne, och fått svaret att hon ska kolla med leverantören... hoppas det verkligen kan lösa det, för just nu känns det hopplöst.

• Svar på tråden Stövlar från mathildas fest
  • KatjaB

oj då, vad tråkigt!
    jag väntar ju på mina skor därifrån .. nu blev jag lite orolig..
    får väl vara glad för att de har billiga skor då

• Igia

Mina skor var kanon från henne så det kan jag lugna dig med. Men däremot hade jag tänkt beställa stövlar men nu vet jag inte...

KatjaB skrev 2009-09-30 23:16:39 följande:
    oj då, vad tråkigt! jag väntar ju på mina skor därifrån .. nu blev jag lite orolig.. får väl vara glad för att de har billiga skor då
  • Ullix

Det jag ska säga som är postitivt i bedrövelsen, är att hon svarade mycket fort även när det var problem, och hörde av sig idag igen och berättade att hon inte kan få tag i leverantören från måndag. Jag håller tummarna för det ska lösa sig... och att jag haft otur helt enkelt.

• Ullix

Bild i galleriet förresten...

Ullix skrev 2009-10-01 10:25:56 följande:
    Det jag ska säga som är postitivt i bedrövelsen, är att hon svarade mycket fort även när det var problem, och hörde av sig idag igen och berättade att hon inte kan få tag i leverantören från måndag. Jag håller tummarna för det ska lösa sig... och att jag haft otur helt enkelt.
  • Igia

Skönt med bra service. Den erfarenheten har jag från henne oxå. Hon fixar nog det åt dig!

• Igia

Man kan inte se ditt galleri... Du måste göra det synligt.

• jofmanytalents

Ullix-vill också se bilden då jag var väldigt sugen på ett par stövlar därifrån. Kan du vara snäll och synliggöra ditt galleri?

• mittid

Tycker att du borde avvakta med din ofentliga kritik tills hon fått en chans att rätta till felet!!! Är det inte rimligt att vänta när du får ett bemötande av "Matildas fest" som motsvarar den man vill ha när det gått fel!! Varför svärta ner hennes rykte när du inte vet hur det löser sig??? Vad jag vet så är det ett seriöst företag med gott omdöme, vilket jag vet att flera här inne kan intyga. Tycker DU ska ta bort den här tråden tills hon gått en chans att rätta till felet!

• 091128

Vem har skrivit sista inlägget??? Klart man fär uttrycka sin frustration över saker här på forumet.
    Verkar nästan som om någon som känner sig träffad som skrivit detta senaste inlägg.
    Ens bröllopsdag är den viktigaste dagen i livet (NÄSTAN) OCH DÅ FÅR INGET GÅ FEL...

• Ullix

Jag har varit helt ärlig i min beskrivning av vad som skett, om hon kan avhjälpa detta på ett sätt som är bra för oss bägge kommer detta ju enbart vara god kritik för företaget. Har man läst marknadsföring är man mycket medveten om att en missnöjd kund som blir nöjd är den bästa ambassadören för företaget. Och jag ger henne alla möjligheter att lösa detta.

Hade jag inte beställt i mycket god tid (4månader innan), hade det inte funnits en chans att åtgärda detta felet, hur gärna de än hade velat. Detta tycker jag att man ska vara medveten om när man beställer, likså blev jag frustrerad och ledsen när jag upptäckte hur stövlarna såg ut.

I övrigt tycker jag att det är bra om alla skriver båda bra och goda upplevelser om företagen här, det vill säga den sanna bilden, så kan jag som kund bestämma vilka risker jag vill ta. Om bara positiva rapporter ska synas är detta enbart en reklamplats för företag och inte ett forum för oss med bröllopsplaner att hjälpas åt och få goda ideér.

mittid skrev 2009-10-03 00:33:52 följande:
    Tycker att du borde avvakta med din ofentliga kritik tills hon fått en chans att rätta till felet!!! Är det inte rimligt att vänta när du får ett bemötande av "Matildas fest" som motsvarar den man vill ha när det gått fel!! Varför svärta ner hennes rykte när du inte vet hur det löser sig??? Vad jag vet så är det ett seriöst företag med gott omdöme, vilket jag vet att flera här inne kan intyga. Tycker DU ska ta bort den här tråden tills hon gått en chans att rätta till felet!
Svar på tråden Stövlar från mathildas fest