• jofman­ytalen­ts
    Äldre 28 Sep 18:49
    2873 visningar
    7 svar
    7
    2873

    De har inbyggd radar va!?

    Barn menar jag alltså!
    Varje gång jag har tenta så blir de på exakt samma (omöjliga) humör, skriker, slåss, vägrar att somna...
    Det spelar ingen roll hur jag beter mig, har haft så många att det inte längre är nåt jag stressar upp mig för så de märker det knappast på mitt beteende och jag säger det aldrig till dem, ändå blir de som förbytta så fort som jag så mycket som tänker tanken på att plugga på kvällen! Usch... Det är svårt ibland att vara lycklig över det man har i-land...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-28 21:49
    Har haft så många TENTOR alltså... barn har jag bara haft två av (eller fyra om man ska räkna sorger)

  • Svar på tråden De har inbyggd radar va!?
  • harthu­rs
    Äldre 28 Sep 20:02
    #1

    Sitter har nu efter att precis gjort ett grav-test... negativt igen.. skulle gora vad som helst just nu for att ja skrikande barn hemma..!

    Lycka till med tentan!!

  • snuttf­ia
    Äldre 28 Sep 20:13
    #2

    Mina blir sjuka varje gång jag ska skriva tenta. Den här gången var vi förkylda allihopa veckan innan. De två tentorna innan hade hela familjen magsjuka veckan innan, gången innan var det förkylning och öroninflammation... Det enda som funkar är att börja i tid, men det kräver ju diciplin och tydligen går inte det att köpa på IKEA eller så om man nu missade att få sånt till att börja med som jag gjorde...

    Lycka till med tentan...

  • Hammer­man
    Äldre 28 Sep 20:23
    #3

    Jag körde på dagens tenta. Notera särskilt att jag lyckades med den bedriften helt utan barn.

  • gumzan
    Äldre 28 Sep 20:46
    #4

    min dotter har inbyggd, nu ska mamma äta så nu måste jag oxå ha radar och har haft sen hon föddes ;) nu är hon 7 månader

  • jofman­ytalen­ts
    Äldre 28 Sep 21:50
    #5

    Det verkar alltså vara inbyggt, inte nåt som mina köpt som extra tillbehör

  • jofman­ytalen­ts
    Äldre 28 Sep 21:52
    #6

    Hammerman-tråkigt! Hatar när sånt händer, jag får alltid sån jäkla ångest att CSN ska komma och banka på dörren och kräva pengarna tillbaka....

  • gumzan
    Äldre 28 Sep 21:52
    #7

    *skratt* man skulle kunna tro det iallafall, man kan bli galen ibland.

Svar på tråden De har inbyggd radar va!?