• Tausen
    Äldre 28 Sep 16:13
    3444 visningar
    8 svar
    8
    3444

    Var hittar man en billig kravatt

    Vi har haft tur och fått tag i billiga kläder till min m2b, men vi hade tänkt oss en ljusgrön kravatt till. Nån som vet var man kan hitta det, har letat överallt??

  • Svar på tråden Var hittar man en billig kravatt
  • Bluebr­ide
    Äldre 28 Sep 18:22
    #1

    cgi.ebay.co.uk/Mens-Sage-Light-Green-Scrunchy-Cravat-Hanky-Wedding_W0QQitemZ110438637199QQcmdZViewItemQQptZUK_Wedding_Clothing&_trksid=p3286.c0.m14

    cgi.ebay.co.uk/Light-green-cravat-ruche-with-matching-hanky-pre-tied_W0QQitemZ190050729650QQcmdZViewItemQQptZUK_Wedding_Clothing&_trksid=p3286.c0.m14 den här var skitsnygg, men den fraktade endast inom UK, men du kanske kan maila dem och fråga om de kan skicka i alla fall, de har jag gjort några gånger.

  • Stefan­09
    Äldre 4 Oct 21:29
    #2

    Är en kravatt samma sak som en plastrong?

  • kikel
    Äldre 4 Oct 21:32
    #3

    Kravat himma snyggt. Min far skall bära kravat på vårat bröllop men han har redan en rejäl bunt av dem. Han brukar köpa dom på Harolds vet inte var man kan få dem i Sverige kanske NK? Men dom kostar en hel del dock. Kanske ebay kan ha något?

  • Tausen
    Äldre 5 Oct 10:01
    #4

    Tror det är typ samma sak...


    Stefan09 skrev 2009-10-04 21:29:40 följande:
    Är en kravatt samma sak som en plastrong?
  • JustMe­AndMyL­ove
    Äldre 5 Oct 10:14
    #5

    Plastrong är en ty av kravat, tror det är en brittisk typ om jag inte mins fel :)

    Själv ska jag ha plastrong med en femenin smoking, tror det blir snyggt! Kommer dock få sy om smokingjackan hos en sömmerska, men det är det värt!

    Ska finnas att köpa på en del ställen på nätet, men som sagt, det kostar ju. :)


    Stefan09 skrev 2009-10-04 21:29:40 följande:
    Är en kravatt samma sak som en plastrong?
  • Tausen
    Äldre 5 Oct 10:16
    #6

    Har du nån sida?

  • JustMe­AndMyL­ove
    Äldre 5 Oct 10:22
    #7

    www.bella-cravatta.com/webshop/index.php&cPath=2

    Finn nån sida som heter typ "black Tie" också mins jag, hittar inte de jag kollat på, men testa googla!

    Själv kommer jag öpa eller hyra i bröllopsbuktik, de brukar kunna beställa hem om man vet vilket tyg man vill ha den i. Annars finns det sömmerskor som syr plastronger, men det vet jag inte hur mycket det kostar :)

  • Tausen
    Äldre 5 Oct 10:26
    #8

    Skall kika. Tack tack

Svar på tråden Var hittar man en billig kravatt