Lyxhotell i Thailand - Bröllopsresa
Hej alla
Jag och min nyblivna man gifte oss nu den 15 augusti, vi håller nu på att leta bröllopsresa.... Vi har betsämt oss för Thailand som så många andra, hehe.... Men min man har aldrig varit där o jag har varit där 1 gång o blev förälskad! Då var jag i Phuket o upplevde bara platser däromkring. Vi hade tänkt oss att åka nån gång mellan januari o mars o va borta i 14 dagar. Men vart i Thailand det bär av vet vi inte riktikt än. Vi är ute efter en total slappe semester. Vi har kommit överens om att denna semestern ska skilja sig från andra semestrar o därför vara extra lyxigt. Är därför ute efter lyxiga hotell att välja mellan. Ett rum/bungalow med egen pool eller egen poolutgång till hotellets pool från sitt rum, hotellet beläget på stranden, att man har badrum som ligger under bar himmel mm.... Nåt i den stilen e vi intresserade av, lite extra lyx helt enkelt.... En resa man inte kommer göra igen. Men däremot säger det inte att vi måste på nånstans typ själva på en öde ö, hehe.... Det får gärna hända lite också.
Så nu önskar jag tips på lyxiga hotell och råd på vart i Thailand ni rekomenderar att bo?!!!!! Rekomenderar ni Phuket, Koh Samui, Koh Lanta eller nån av de andra resemålen Thailand har att erbjuda....
Tacksam för svar!
MVH/ Fru Thulin