• qelzo

Ring

Jag och min m2b förlovade oss för 10 års sedan, jag har en helt vanlig slät guldring och kanske är döms som tråkig men jag vill ha en likadan som vigselring, är inte så mycket för "bling bling" kan man få tag på en exakt likadan efter 10 år. köpte den på Guldfynd.
    Jag vill hellre satsa på en vacker klänning!

MVH Malin

• Svar på tråden Ring
  • Hemlig2009

Om den inte finns så brukar det inte kosta mycket att låta en guldsmed göra en likadan.

• Stefan09

Leta upp en riktig smed som kan sin sak så brukar det gå bra att kopiera den för nån tusing.

• konstigabaralillajag

Vi förlovade oss också för 10 år sedan och hade också släta ringar, våra var lite kupade. Hittade en likadan ring med en enda sten i.

Var inne hos en guldsmed också och kollade och det var inga problem med att göra en likadan, dock kunde vi inte sätta i vilken sten vi ville då den var för tunn.
    Ringen vi köpte har rundad insida och vår förlovningsring har en kupad insida. Det skiljer 0,5 mm på höjden med det är inget som syns alls.

• wiicky

Tycker att det är väldigt mycket bling på alla ringar. Det är fint med vanliga släta tycker jag. Jag ska köra på konstigabaralillajags spår med en slät guldring med en liten sten i. Lagom med bling det.

• konstigabaralillajag

Om det är ringen som finns i ditt galleri som du ska ha så har vi valt samma :) Det är den jag har!

wiicky skrev 2009-09-26 15:38:56 följande:
    Tycker att det är väldigt mycket bling på alla ringar. Det är fint med vanliga släta tycker jag. Jag ska köra på konstigabaralillajags spår med en slät guldring med en liten sten i. Lagom med bling det.
  • qelzo

Tack alla för lugnande svar!
    Kram Malin

Svar på tråden Ring