• Björni­sarna
    Äldre 24 Sep 11:09
    3309 visningar
    12 svar
    12
    3309

    Weebly hemsida?

    Någon som gjort en hemsida på weebly och vill visa den? Står i valet och kvalet mellan weddingannouncer och weebly!:)

  • Svar på tråden Weebly hemsida?
  • Bluebr­ide
    Äldre 24 Sep 12:04
    #1

    jag har prövat båda och övergivit dem båda. för mig gick det inte få in bilder som jag ville.

  • Decemb­er 2009
    Äldre 24 Sep 12:04
    #2

    haha som mig då La ner båda med.

  • Bluebr­ide
    Äldre 24 Sep 12:11
    #3

    jag använder webnode... är inte riktigt som jag vill ha det än, men det är svårt när man inte känner igen sidan.

  • Arosa
    Äldre 24 Sep 13:07
    #4

    Jag använder weebly, tycker den är enkel att använda. Sidan är inte klar än men skickar en länk så kan du kolla hur vår ser ut

    annaochjan.weebly.com/index.html

  • Björni­sarna
    Äldre 24 Sep 13:40
    #5

    Bkuebride: Är Webnode en sajt som är liknande weebly och weddingannouncer?

    Arosa: Fin sidan var!

    Ojoj, svårt och bestämma vilken sajt man ska ta.. är det alltså jättesvårt att lägga in bilder i weebly och weddingannouncer?

  • Arosa
    Äldre 24 Sep 14:18
    #6

    Tack :)

    Nej, jag tycker inte det var svårt. Inte svårare än att bifoga en vanlig fil i ett mail... Däremot så märkte jag att vissa av mallarna för utseendet på sidan hade en annan storlek på sina bilder än vad som är standard och då blev det inte så snyggt (men det är ju möjligt att redigera sina bilder innan så att de blir rätt storlek). Testa dig fram, det tar inte många minuter att komma igång med weebly så kan du se hur lätt/svårt du tycker det är själv.

  • Björni­sarna
    Äldre 24 Sep 14:47
    #7

    Tack för tipsen, ska nog testa på båda två och sen se vilken jag faller för!:)

  • Bluebr­ide
    Äldre 24 Sep 15:18
    #8

    min sida är nu klar i den mån jag kan, kan du kika på. Den inte jättelik weebly

    pingst2010.webnode.com/

  • Björni­sarna
    Äldre 24 Sep 15:22
    #9

    den var också fin! :) mycke å välja på..

  • Bluebr­ide
    Äldre 24 Sep 15:43
    #10

    tack

  • Linade­sign
    Äldre 24 Sep 16:03
    #11

    På projectwedding är det väldigt lätt att fixa en bröllopshemsida. De har snygga layouts i massa olika färger och designs.
    Kolla in här:
    www.projectwedding.com/ourwedding

  • Björni­sarna
    Äldre 24 Sep 16:05
    #12

    Oh, den hemsidan var verkligen ibjudande!! Tack Linadesign!:D

Svar på tråden Weebly hemsida?