• Bluebride

    någon som är duktig på weddinanouncer

    Jag får det verkligen inte att funka som jag vill. Vill inte ha så många sidor som det är där, sen vill jag inte ha det förutbestämt vad som ska vara på, det vill jag kunna fixa själv, men jag kan inte radera på något vis. Hjälp mig, jag blir galen.

    Jag har försökt ändrat det där fyrkantiga kortet, men hur jag än har jag gjort, även med fyrkantiga kort så har det inte gått. JAG BLIR GALEN!!!!!!!!!!!

  • Svar på tråden någon som är duktig på weddinanouncer
  • SofieochJamie

    När du är inne på förstasidan som listar alla de sidor du har på hemsidan så kan du välja om sidorna ska vara publicerade eller ej. Klickar du på den gröna bocken så blir de osynliga för de som ska se hemsidan. Du kan välja att göra alla osynliga och sen göra egna tomma sidor som du kan döpa till vad du vill.

  • Bluebride

    tack, första problemet löst.

    Det fyrkantiga kortet då?

    nytt problem: Hur får jag in mina egna bilder på sidorna?

  • SofieochJamie

    Om kortet är i fel format så får du nog beskära det först innan du laddar upp det.
    Bilder lägger man när man gör ett inlägg. Längst ner på inläggssidan får man chans att lägga till en bild.

  • Bluebride

    sidan godkänner inte något av mina kort/bilder jag vill ladda upp

  • SofieochJamie

    Det kan bero på formatet. Prova att spara bilden i ett annat format tex. jpg. Vet inte vilka format som är tillåtna. Sen får du kolla hur stor bilden är för det finns en gräns för hur tunga bildfilerna får vara. När man tar foton med de digitalkamerorna man har idag blir filerna ofta mycket tunga då vi har så många pixlar. Om du har något bildprogram kan du spara bilderna i lite sämre kvalitet så blir också filen mindre.

  • Bluebride

    okej. jag har gett upp, börjat på en annan sida.

Svar på tråden någon som är duktig på weddinanouncer