• Eelin
    Äldre 19 Sep 20:42
    2052 visningar
    2 svar
    2
    2052

    november...nu är det inte långt kvar!!

    ojojoj nu närmar sig dagen med stormsteg..även om det mesta är fixat så känns det ändå som inget är fixat!! känner mig helt förvirrad... hm är väl nerver antar jag.. så nervös att något ska gå snett..att hale drömdagen blir till ett stort fiasko... nej usch så ska man inte tänka! är det flre som är nervösa över sin dag?

  • Svar på tråden november...nu är det inte långt kvar!!
  • harthu­rs
    Äldre 19 Sep 22:01
    #1

    Vi gifte oss i november forra aret.. Kan inte fatta att det snart gatt ett helt ar!!
    Jag vet precis hur du kanner, allt snurrar och listan pa saker att gora verkar inte bli mindre..
    MEN allt komemr bli sa bra!!!!! Ta hjalp av sa manga som mojligt och dela ut sma sysslor. Jag var orolig for sa manga smasaker som tex att satta upp mitt slap innan middagen eller vem ska ta hand om min vaska och se till att den kommer till festsalen?! Allt loser sig!! Nu i efterhand skrattar jag at mig sjalv hihi.

    Ni kommer fa en toppendag!! Se till att njuta av varje sekund for dagen kommer ga snabbt! Lycka till!!

  • Eelin
    Äldre 20 Sep 11:25
    #2

    åååå tack för ditt inlägg=) precis som du skriver tänker jag...alla små saker blir till stora huvudbryn... men det är nog som du säger allt löser sig=) tack!!!

Svar på tråden november...nu är det inte långt kvar!!