• sofia10

    Någon som skall hålla tal till sin blivande man!

    Jag skulle så gärna vilja hålla tal till min blivande man, men har ingen aning om vad jag skall säga!

    Är det någon av er som skulle vilja dela med er av ert tal till er blivande man som jag kan läsa?
    Inboxa mig om ni inte vill att alla skall läsa det!

    Jag vet jag kommer inte ta någon annas tal, och många tycker att jag skall ta mina egna ord... Men om jag får läsa ert så kanske jag kan komma igång med mina ord!

    Snälla någon hjälp mig!

  • Svar på tråden Någon som skall hålla tal till sin blivande man!
  • Chrisse och Jonas

    jag har inte mitt tal framför mig.. men vad jag gjorde var att jag började med att tacka de gäster som ställt upp lite extra och sen avslutade jag med att tacka min man..för att han är så underbar och omtänksam, och för att han valde just mig. sen sa jag bl a att folk har genom åren ibland frågat vad som gjorde att jag fastnade för just honom..(vi var ihop jättelänge innan vi gifte oss) och då berättade jag en sak han gjorde bara ett par veckor innan bröllopet och gav det som ex på hur underbar han är.. fick många aaaah för det..och han fick många pluspoäng..hihi

  • ElinDaniel

    Jag ska absolut hpålla tal till min man. Dels för att jag är en pratkvarn, men även för att jag tycker det känns naturligt för mig.

    Jag ska säga något direkt från hjärtat, även om jag tänkt på det innan. KOmmer inte ha papper framför mig, utom bara känna efter och köra :)

  • Eelin

    jag ska inte hålla tal. men jag har gjort ett bildspel i hemlighet som en gåva till honom. det kommer att visas upp när vi sitter till bords till låten lyckorus med elin sigvardsson=)

  • Mizz Zunzhine

    Jag gjorde i hemlighet ett telegram till han och vilken chock det blev för han när toastmadame började läsa och man såg att han undrade vem av alla hans gamla flickvänner som har skickat detta telegram men när det avslutades med din blivande fru H så sprack ett leende upp på han och alla började skratta o sa att det var det bästa telegram de någonsin varit med om=)

  • brud2011

    Jag skulle vilja hålla ett tal till min m2b, men jag är alldeles för känslosam för det, så jag skulle inte få fram ett ord :(

  • Emlis

    Jag ska absolut hålla tal när det är dags!
    Det ska bli ett roligt och passionerat tal. Vi träffades på ett oväntat sätt men det var kärlek vid första ögonkastet, det slog liksom gnistor om oss och vi va så självklara tillsammans redan från första början. ja det var väldigt häftigt ^^.
    Alla våra vänner och familj har hört om det hundra gånger, men dom ska få höra det igen! :P

    Berätta om varför du älskar honom, varför du vill vara med honom för resten av ditt liv.
    Eller när ni träffades?
    men tala från hjärtat bara.

    haha jag kommer nog inte kunna sluta prata...:P

Svar på tråden Någon som skall hålla tal till sin blivande man!